به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛امام‌جمعه رشت سردار سلیمانی را بزرگ‌ترین استراتژیست دنیای اسلام دانست و گفت: سردار ما ابوالفضل امام خامنه‌ای حفظه الله است ظرف سه سال کتاب عمر داعشی ها را پیچید. به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛امام‌جمعه رشت سردار سلیمانی را بزرگ‌ترین استراتژیست دنیای اسلام دانست و گفت: سردار ما ابوالفضل امام خامنه‌ای حفظه الله است ظرف سه سال کتاب عمر داعشی ها را پیچید.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رشت  بابیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای کمک به محرومان است اظهار کرد: برخی مشکلات جسمی فراوانی دارند و تر و خشک‌کردن این‌ها وظیفه نظام اسلامی است که بر دوش تأمین اجتماعی است.

خطیب جمعه شهر رشت با اشاره به گرمی هوا و مشکل کم‌آبی در کشور گفت: مردم از برق و گاز استفاده فراوان می‌کنند، باید اصل میانه‌روی در مصرف این‌ها رعایت شود و مدیران باید در رساندن آب به کشاورزان تلاش کنند.

وی با تأکید بر تعامل مدیران و مسئولان استانی با مردم گفت: مسئولان باید در رساندن آب و برق به کشاورزان طی زمان باقیمانده تا پایان فصل کشاورزی وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.‌

قربانی با اشاره به سفر ترامپ به فرانسه گفت: داعش متولد آمریکا است، آمریکا از قانون بین‌المللی سرپیچی می‌کند، این‌ها یاغی و سرکش هستند.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به حادثه موصل بیان کرد: آمریکا می‌گفت برای بیرون کردن داعشی ها کمتر از ۱۰ سال وقت ندارد، اما بافرمان ولایت‌فقیه و مرجعیت عراق که شرکت علیه داعش را واجب کفایی دانست، ۲۵ هزار برادران سنی در حشدالشعبی شرکت کردند و مسیحیان و هم‌چنین ایزدی‌ها در این جمع حضور داشتند و بزرگ‌ترین ضربه را به داعش وارد کردند و ۲۷ هزار داعشی کشته شدند.

امام‌جمعه رشت افزود: همان‌طور که علی (ع) کنار جنازه طلحه گریه کرد ما از کشتن آن‌ها خشنود نیستیم این‌ها تحت تبلیغات غلط دشمن به برادرکشی مشغول شدند، اما اگر این‌ها را نمی‌کشتند ۵۰ کیلومتر باقی بود تا بغداد را بگیرند.

وی سردار سلیمانی را بزرگ‌ترین استراتژیست دنیای اسلام دانست و گفت: سردار ما ابوالفضل امام خامنه‌ای حفظه الله است ظرف سه سال کتاب عمر داعشی ها را پیچید.