اختصاصی /صفیر گیلان؛سیاوش محمدی از عشق و تعصب خود به کشورو سرزمین مادری اش تالش میگوید. وی از ۱۷ سا لگی در حالی که به ورزش کشتی مشغول بود به علت شکستگی دست و داشتن علاقه وفیزیک بدنی مناسب و با تشویق مربیان خود اقایان عدالت قربانی و محمد علی کارجو به رشته پرورش اندام […]

اختصاصی /صفیر گیلان؛سیاوش محمدی از عشق و تعصب خود به کشورو سرزمین مادری اش تالش میگوید.
وی از ۱۷ سا لگی در حالی که به ورزش کشتی مشغول بود به علت شکستگی دست و داشتن علاقه وفیزیک بدنی مناسب و با تشویق مربیان خود اقایان عدالت قربانی و محمد علی کارجو به رشته پرورش اندام روی می اورد.
این ورزشکار قهرمان خیلی زود و در ۱۹ سالگی به اولین قهرمانی خود در مسابقات استانی میرسد.پس از آن نیز در چندین دوره مسابقات مناطق #تهران مقام قهرمانی را کسب میکند.

image_2018_10_23-5_3_5_254_mCx
قهرمانی در۲ دوره اورال استان تهران و همچنین ۲ دوره قهرمانی استان گیلان و قهرمانی در مسابقات جهانی هندوستان و دریافت کارت حرفه ای رشته پرورش اندام از جمله افتخارات این جوان گیلانی است.

سیاوش محمدی که عشق و علاقه خاصی به سرزمین مادری خود تالش دارد ، در تمام مسابقات نام تالش را بر پیراهن خود مینویسد .

درخشش سیاوش محمدی ورزشکار تالشی در مسابقات جهانی پرورش اندام جهان و  کسب مقام قهرمانی جهان
این قهرمان جهان  میگوید؛ میخواهم نام تالش را در سراسر ایران وجهان به گوش همه برسانم و به جوانان شهرم بگویم آنان توان و ظرفیت رسیدن به موفقیت های بزرگ در سطح کشور وجهان را دارند.
سیاوش کمبود امکانات را مانع قهرمانی نمیداند و عقیده دارد باید تلاش کرد ،سختی کشید تا به موفقیت رسید .
وی تاکید می کند؛ برای موفقیت تنها دعا کافی نیست بلکه باید سخت تلاش کرد و سپس از خداوند بزرگ یاری خواست .

محمدی که همواره در مراحل زندگی اش به خداوند توکل میکند وهمواره از  پروردگارش میخواهد لحظه ای او را به حال خودش وا مگذارد ،زیرا موفقیت تنها در توکل به خدا و تلاش و صبر به دست می آید.

قهرمان تالشی که روزگاری به دلیل نبود امکانات با وزنه های بتنی که خودش ساخته بود تمرین میکرد امروز بعنوان اولین گیلانی موفق به دریافت کارت حرفه ای فدارسیون جهانی شده است که با حضور در هر کشوری از جهان نام سیاوش در لیست قهرمانان فدراسیون جهانی خواهد بود.
 از ایشان خواستیم تا امروز که در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی رسیده نظرش را در مورد دو کلمه ی قهرمان و پهلوان برای بگوید.
محمدی تصریح کرد؛قهرمانی مقطعی است و قهرمان همواره بدنبال شکست دادن دیگران است تا نامی برای خودش دست و پا کند ،اما پهلوان کسی است که دست کسی را بگیرد و او را از زمین بلند کند.

این ورزشکار قهرمان که همواره سعی میکند اصول اخلاقی و پهلوانی را در محیط ورزشی و روابط خود رعایت کند اعتقاد دارد قهرمان برای مدت زمان کوتاهی است اما پهلوانان از تمام لحظات زندگی خود لذت میبرند و همواره همچون پهلوان تختی ها در قلب مردم خواهند بود.
سیاوش محمدی شیرین ترین خاطره زندگی اش را نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی و به احتزاز در آمدن پرچم_ایران در سالن مسابقات میداند در این مسابقات تنها پرچم کشوری بالا میرود که موفق به کسب مقام قهرمان قهرمانان شود .
سیاوش که عاشقانه کشور و زادگاهش تالش رو دوست دارد از غرور و شیرینی لحظه ای میگوید که حاضران در سالن مسابقات به احترام سرود ملی کشورش ایستادند.

علاقه زیاد سیاوش به طبیعت گردی و حضور در کنار دوستان نیز باعث نشده تا اندکی از علاقه اش به غذا خوردن کاسته شود.

بیکاری جوانان و دیدن مشکلات مردم شهر و کشورم که این روزها بیشتر نیز شده مرا بیش از هر چیزی آزار میدهد .
این پاسخ سیاوش به سوالم در مورد اینکه چه چیزی در زندگی او را آزار میدهد شاید کمی از شیرینی مصاحبه ما کم کند اما وقتی سیاوش پس از پایان مصاحبه از سختی هایی که در زندگی شخصی اش کشیده بود برایم درد و دل دوستانه ای کرد دریافتم جوانان تالش و ایران بر تمام سختی و مشکلات پیروز خواهند شد .

سیاوش در پایان از مردم تالش و همه کسانی که او را در این مسیر حمایت کرده اند تشکر و قدردانی کرد.
*علاقمندان برای ارتباط و مشاوره با این ورزشکار با اخلاق شهرمان میتوانند از طریق صفحه اینستا گرام و حضور در باشگاه وی از تجربیات و دانش وی برای ادامه و یا شروع این ورزش بهره مند شوند.*
🔴ادرس باشگاه تالش خیابان قدس روبروی نمایندگی رادیاتور نوری
باشگاه سورن.

تهیه خبر؛عزیز عاقبتی خطبه سرا