به گزارش پایگاه اطلاع رسانى صفیر گیلان؛ دکتر مصطفى سالارى پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار، فرمانده سپاه استان، فرمانده نیروى انتظامى استان، فرماندار و نماینده شهرستان و سایر مدیران استانى و شهرستانى به منظور شرکت در مراسم عزادارى ابا عبدالله الحسین (ع) به پایتخت مذهبى گیلان سفر کرد. […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى صفیر گیلان؛ دکتر مصطفى سالارى پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار، فرمانده سپاه استان، فرمانده نیروى انتظامى استان، فرماندار و نماینده شهرستان و سایر مدیران استانى و شهرستانى به منظور شرکت در مراسم عزادارى ابا عبدالله الحسین (ع) به پایتخت مذهبى گیلان سفر کرد.

دکتر سالارى در بدو ورود به شهرستان، ضمن شرکت در فریضه عبادى نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع آستانه اشرفیه، هم نوا با مردم در سوگ امام حسین (ع) به عزادارى و سینه زنى پرداخت.

photo_2017-10-01_13-09-14

وى در ادامه این سفر به زیارت مرقد مطهر آقا سید جلال الدین اشرف نائل آمد و در آنجا نیز به خیل عظیم عزاداران حسینى پیوست.

photo_2017-10-01_13-08-44

حضور در گلزار شهداى این شهر و اداى احترام به مقام شامخ شهداى آستانه اشرفیه، قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار این شهداى گلگون کفن و همچنین دیدار با مادر شهید قربانى در منزل پدرى نماینده مردم این شهرستان در مجلس شوراى اسلامى از دیگر برنامه هاى نیم روزى استاندار گیلان در سفر به شهرستان آستانه اشرفیه بود.

IMG_1364

گفتنى است در این سفر، مسئولین و مردم در مواجهه حضورى با استاندار گیلان به بیان مشکلات شهرستان پرداختند و خواستار رفع آن ها شدند؛ نماینده عالى دولت در استان ضمن ارجاع موارد به فرماندار شهرستان، دستورات لازم جهت تسریع در روند حل مشکلات را صادر کرد.