در مقابل دریافت حق مردم با هیچ فردی تعارف ندارم /شهردار باید انسان پاکدست،متواضح و خادم حقیقی مردم باشد/دستان پشت پرده، از سیاسی کاری دست بردارند/برخی طاقت حضور موسویان را در شهر فومن نداشتند

  پرینت
در مقابل دریافت حق مردم با هیچ فردی تعارف ندارم /شهردار باید انسان پاکدست،متواضح و خادم حقیقی مردم باشد/دستان پشت پرده، از سیاسی کاری دست بردارند/برخی طاقت حضور موسویان را در شهر فومن نداشتند
شناسه خبر : 10510 | تاریخ انتشار : 20 مهر 1396 - 11:36 | 2851 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

   اختصاصی صفیر گیلان ؛سید نورالدین نعمتی در جلسه شورای شهر فومن با بیان اینکه برخی از افراد در فضای مجازی ناراحت کننده می نویسند، گفت: افراد باید تلاش کنند تا صادقانه بنویسند  حتی اگر با شخص دشمن باشند. عضو شورای شهر فومن با اشاره به اینکه برخی افراد در روزهای گذشته برای شهردار شدن […]

 

 اختصاصی صفیر گیلان ؛سید نورالدین نعمتی در جلسه شورای شهر فومن با بیان اینکه برخی از افراد در فضای مجازی ناراحت کننده می نویسند، گفت: افراد باید تلاش کنند تا صادقانه بنویسند  حتی اگر با شخص دشمن باشند.

عضو شورای شهر فومن با اشاره به اینکه برخی افراد در روزهای گذشته برای شهردار شدن دنبال تطمیع اعضای شورا بودند، افزود: اعضای شورای شهر فومن هرگز برای کسب منافع شخصی تلاش نمی کنند.

وی با تاکید براینکه فردی که برای تطمیع جلو آمده بود و پیشنهاد های مختلف داشت، خود دارای فساد های مالی در گذشته است گفت:  دستان پشت پرده، از سیاسی کاری دست بردارند.

ایشان موسویان را بومی منطقه خواند و گفت: به نظر من ایشان گزینه بسیار خوبی برای شهرداری فومن بود ولی متاسفانه  برخی ها طاقت حضور موسویان در فومن را نداشتن،د.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه عباسقلی زاده کارهای خوبی در فومن‌ انجام داده است، تصریح کرد: یکی‌ از مهمترین عیب های شهردار سابق، عدم حضور فیزیکی درشهر و نیمه کاره گذاشتن پروژه ها و  برخورد تند با ارباب رجو بود.

وی با اشاره به اینکه شهردار باید توان اتمام پروژه ها را داشته باشد، خاطرنشان کرد: پروژه بازار هفتگی، چمن مصنوعی، پارک مفاخر و … هنوز نیمه تمام مانده اند.

نعمتی با یادآوری اینکه فقط شهرداری در برخی از موارد مقصر نیست، ادامه داد: مردم هم‌ باید با قوانین همراهی کنند.

سید نوالدین نعمتی به جان باختن جوان فومنی در رودخانه شهر بیجار اشاره و افزود: این پل در گذشته دور ساخته شده و تا امروز حفاظی به حاشیه پل اضافه نشده است.

وی به برخی اتفاقات سطح شهر فومن را که در فضای مجازی غیر منصفانه نوشته و پخش می شود مثل همین مرگ شهروند در رودخانه گفت: تا امروز در پل یخسازی رشت چند جوان خودکشی کردند ایا باید شهردار انجا نگهبان بگذارد.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه سدمعبر باید از شهر فومن جمع آوری شود، متذکرشد: بسیاری از گردشگران و اردوهای دانش آموزی از تل کابین لاهیجان به فومن و پارک فومن سفر می کنند که نیاز است خدمات رسانی به مسافران فومنی بیشتر شود.

نعمتی با اشاره به اینکه درآمد های کم موجب کاستی ارائه خدمات می شود، گفت: شورای شهر برای انتخاب شهردار به کسی نامه فدایت شوم نفرستاده است.

وی با یادآوری اینکه شهردار باید انسان پاکدست و در مقابل مردم متواضع و  خادم حقیقی مردم باشند گفت: یکدستی در برابر دشمنان و بیگانگان  افتخار ایرانیان است.

نعمتی با  اشاره به اینکه سران فضای مجازی شهر در این جلسه هستند گفت: در انتخاب شهردار فقط به دنبال منافع عمومی هستیم و آقای غلام نیا به نظر بنده شخص پاکدستی هستند و دادن مجموعه به دست افراد پاکدست بسیار آسان است.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه  در مقابل دریافت حق مردم با هیچ فردی تعارف ندارم و در منافع شهر با هیچ چیزی معامله نمی کنم زیرا هدف ما ارائه خدمت صادقانه و پاکدستانه به مردم است اظهار کرد:مسئولان در کار شورا دخالت نکنند و به برنامه های و مسافرت و تفریحات خود بپردازند.

وی تاکید کرد؛ نباید انتظار داشته باشیم که ایشان ظرف شش ماه شهر فومن را گلستان کند و باید با ایشان همکاری و همفکری و تعامل  کنیم تا شهری در خور شهروندان داشته باشیم

ایشان با اشاره به اینکه پارک شهر فومن با دستگاههای فرسوده برای همسایگان ازار دهنده است گفت: ما ایستگاه  CNG  چند میلیارد تومانی ساختیم کسی از ما تشکر نکرد ولی اسب میدان شهر را رنگ آمیزی کردیم  خیلی ها تشکر نمودند پس زیبا سازی شهری مهم است./زلیخا صفری

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.