اختصاصی/صفیر گیلان؛ همزمان با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت فرمانده سپاه ناحیه فومن با خبرنگاران فعال رسانه و فضای مجازی شهرستان دیدار و گفتگو کرد. سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه با اشاره به  یوم الله ۹دی و البته ۸دی گیلان، شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳دی و اربعین شهید فخری‌زاده و […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ همزمان با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت فرمانده سپاه ناحیه فومن با خبرنگاران فعال رسانه و فضای مجازی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه با اشاره به  یوم الله ۹دی و البته ۸دی گیلان، شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳دی و اربعین شهید فخری‌زاده و قیام ۱۹دی مردم قم در قبل از انقلاب، دهه بصیرت را شکل می‌دهندگفت:بخاطر کرونا مقدور نیست  تا مراسمات دهه بصیرت را داشته باشیم ولی از ظرفیت رسانه در بصیرت افزایی در فضای مجازی بهره خواهیبم برد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه در مکتب حاج قاسم سلیمانی عقلانیت حرف اول را می‌زند و اگر این مکتب زیبایی‌ها دارد، به‌دلیل زیبایی عقلانیت و حکمت است افزود:مکتب حاج قاسم سلیمانی سرشار از عقلانیت است، و اگر سردار سلیمانی مقاومت می‌کرد، چون می‌دانست هزینه‌ی مقاومت کمتر از سازش است.

وی اظهار کرد؛در ۹دی مردم با بصیرت خودشان خود جوش در میدان حضور پیدا کردند و این فتنه را به نقطه قوت و سمبل حضور میدانی مردم تبدیل شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از تهدیدهای پس از دفاع مقدس برای کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه ترامپ ۷تریلیون دلار خرج کرد ولی چیزی به دست نیاورد گفت: سردار سلیمانی با ایمان قلبی فتنه داعش را نابود کرد و اگر شهید سلیمانی نبود اکنون جغرافیای منطقه به گونه‌ای دیگری بود.

جانباز ۹ دی  را فتنه آمریکایی و اسرائیلی خواند و گفت:هدف داعش شیعیان  بویژه ملت مسلمان ایران بود، که الحمدلله این تهدید دائمی تبدیل به فرصت شد و بسیج مردمی در کشورهای منطقه ایجاد شد.

سرهنگ جانباز مکتب حاج قاسم را  فرهنگ دموکراسی ما و نوع مقاومت ما دانست و افزود: رسانه های ما دشمن را به خوبی رصد کنند زیرا دشمن نقاط قوت ما را در یک فرصت به تهدید تبدیل می کند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه در حوزه رسانه، دشمن بسیار فعال است و در همین پویش واکسن هیچکدام از هشتک زنان داخلی نبودند و دشمن از ابزار رسانه‌ای به خوبی استفاده می‌کند و ما نیز باید بصیرت‌ افزایی و میدان‌داری کنیم و آن چیزی که مولفه قدرت است را به مردم انتقال دهیم.

وی قدرت امنیتی  کشور ما را یک چیز فوق‌العاده دانست و گفت:سیلی که  دشمنان خواهند خورد خیلی شدیدتر از عین‌الاسد خواهد بود و در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی نیز باید پای کار باشیم.

سرهنگ  جانباز با اشاره به اینکه هواپیمابر آمریکایی با شش هزار نیرو اگر نزدیک ما باشد برای ما فرصت است و تهدید نیست و با چهار موشک در خلیج فارس بزرگترین کشتی آمریکایی با ۶ هزار تفنگ دار  را به قعر دریا خواهد رفت .

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت هم دشمن بیکار نمی ماند و رسانه خارجی ورود می کند و ما باید تعرفه‌های متناسب را به مردم  ارایه دهیم  گفت:دشمن از یک حرکت برای ترور شهید فخری زاده استفاده کرد که جایی تکرار نشده بود ولی دشمن در فضای اطلاعاتی و امنیتی از ما شکست می خورد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن ویژه برنامه های هفته بصیرت شامل رژه خودرویی مردمی،افتتاح نمایشگاه عکس بصیرتی،پویش ختم قرآن،پویش نذر خون،توزیع بسته فرهنگی،ایستگاه سلامت،پیاده روی،روز سالگرد به صورت مجازی،طبخ غذای گرم،هزار یتیم تحت سرپرستی خیران قرار می گیرند،تولید محتوا بصیرتی،هشتک حاج قاسم،پویش قهرمان مقتدر،افتتاح مسکن محرومان،تیر اندازی مجازی لیزری
،دیدار با خانواده شهدا ، پیامک انبوه و توزیع بسته معیشتی به تعداد شهدایمان ….می باشد.

تنظیم/زلیخا صفری