صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت داشتن التزام عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: دستگاه ها موانع تولید را شناسایی و مرتفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛علی فتح‌اللهی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه فومنات اظهار کرد: باتوجه به اینکه در شرایط سخت اقتصادی و با هزینه‌های بسیار مواجه هستیم، هزینه‌هایی که متاسفانه ثبات ندارند امیدواریم در دولت سیزدهم تلاش شود تا به یک ثباتی برسد و اثرات آن در برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌ها مشهود باشد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بی ثباتی قیمت‌ها در فرآیند اجرای کار شرکت‌های تولید اثر مخربی دارد، افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مانع زدایی‌ها نامگذاری شده باید این موضوع محور امور قرار گیرد؛ دستگاه‌ها باید موانع را شناسایی و در راستای رفع آن بکوشند.
وی با بیان اینکه رضایتمندی عموم جامعه به همین موضوع اشتغال بازمی‌گردد، گفت: وقتی اشتغالزایی شود، درآمد و معیشت مردم بدون مشکل خواهد بود و در نتیجه رضایتمندی حداکثری را در پی خواهد داشت.
فتح‌اللهی گفت: در کارخانه فومنات مشکلاتی مربوط به آلایندگی و تصفیه خانه وجود دارد که باید با برنامه ریزی و همراهی محیط زیست شهرستان مرتفع شود تا هم ضمن رعایت قوانین حاکم در این خصوص، چرخ تولید این کارخانه بچرخد.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه همواره مباحث زیست محیطی در اولویت قرار دارد، بیان کرد: برای این کار باید اقدامات عملی و علمی برداشته شود تا در حوزه رعایت مباحث تخصصی مرتبط با محیط زیست، موانع مرتفع شود و با خیال آسوده برنامه توسعه شرکت ادامه پیدا یابد.