به گزارش صفیر گیلان – فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ سارق منزل، کابل مخابرات و اماکن دولتی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان […]

به گزارش صفیر گیلان – فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ سارق منزل، کابل مخابرات و اماکن دولتی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان فومن، ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی سرنخ‌هایی از ۲ سارق در این پرونده‌ها به دست آورده و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.
وی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات ۲ متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ جعفرزاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بررسی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل، کابل مخابرات و اماکن دولتی در فومن اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با بیان اینکه متهمان ۳۶ و ۳۸ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل گردشگری شهروندان مراقب افراد فرصت طلب و مسافرنما باشند و هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.