به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای این سرقت‌ها به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از آنها را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو در شهرستان فومن اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در خاتمه با بیان این که متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و از آنجا روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت و افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و شهروندان نیز باید ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به ما اطلاع دهند تا توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گیرد.