به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در زمین‌های روستایی در شفت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی یک سارق حرفه‌ای را در این پرونده‌ها شناسایی […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در زمین‌های روستایی در شفت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی یک سارق حرفه‌ای را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.
سرهنگ شعبانی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی ماموران انتظامی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در حدود یک هزار و ۹۷۸ متر در سطح شهرستان شفت اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم اموال سرقتی را در یکی از شهرهای همجوار به فروش می‌رساند که هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری مالخر ادامه داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه متهم ۲۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد خواهد کرد و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.