صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی فومن از دستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. سرهنک محسن جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان فومن بررسی موضوع در دستور […]

صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی فومن از دستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنک محسن جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان فومن بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات موفق به شناسایی و دستگیری سارق ۳۷ ساله در این پرونده شدند، افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
وی خاطر نشان کرد: از متهم تعداد ۱۲ دستگاه ضبط خودرو، ۱۰دستگاه انواع باند خودرو، ۷ عدد پنل ضبط، ۵ دستگاه انواع مانیتور خودرو، ۲ دستگاه ساب باکس، تعدادی چراغ و مقدار زیادی کابل و سیم رابط داخل خودرو کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی فومن با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.