به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:‌ در پی ارجاع حکم جلبی به پلیس آگاهی استان مبنی بر دستگیری فردی که از ۱۴۷ نفر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت. سرهنگ رحیم شعبانی با بیان این که […]

به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:‌ در پی ارجاع حکم جلبی به پلیس آگاهی استان مبنی بر دستگیری فردی که از ۱۴۷ نفر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی با بیان این که ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء متهم را در شهر رشت شناسایی کرده و مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند، افزود: ماموران متهم را در حالی که با یک دستگاه خودرو سواری اریسان از پارکینگ منزل با شتاب خارج و به سمت بیرون فرار می‌کرد، دنبال کردند.

وی با اشاره به این که متهم به ایست پلیس توجه نکرده و خودرویش به اجبار در ترافیک ایجاد شده توسط پلیس متوقف شد، تصریح کرد: متهم با کوبیدن خودرو خود به خودرو پلیس و ایراد خسارت از آن خارج و متواری شد.

شعبانی تصریح کرد: سرانجام پس از تعقیب و گریز، متهم در یک کوچه بن‌‎بست با رعایت حقوق شهروندی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر این که متهم ۴۶ ساله در بررسی فنی پلیس به ۱۴۷ فقره پرونده محکومیت مالی اعتراف کرد، بیان داشت: متهم تحویل مقام قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.