به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی ” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پاسگاه فصلی امامزاده ابراهیم شفت با انجام تحقیقات […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی ” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پاسگاه فصلی امامزاده ابراهیم شفت با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها، ۳ نفر متهم زن را حین سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه در داخل یک باب مغازه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ۳۴، ۳۵ و ۳۸ ساله در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در امر نگهداری اموال شخصی از عوامل بروز سرقت به شمار می‌رود از شهروندان و مسافران خواست، با هوشیاری در حفظ و نگهداری اموال خود، جلوی سوء استفاده سارقان گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.