به گزارش صفیر گیلان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز در یادواره سرداران و فرماندهان و ۵۴۲ شهید این شهرستان در مصلای صومعه‌سرا با تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت یاد شهدا، به صحنه کربلا و قیام امام حسین(ع) و سخنرانی حضرت زینب(س) اشاره کرد. وی با بیان اینکه مردم پشت نیروهای مسلح هستند، اظهار کرد: […]

به گزارش صفیر گیلان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز در یادواره سرداران و فرماندهان و ۵۴۲ شهید این شهرستان در مصلای صومعه‌سرا با تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت یاد شهدا، به صحنه کربلا و قیام امام حسین(ع) و سخنرانی حضرت زینب(س) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مردم پشت نیروهای مسلح هستند، اظهار کرد: هشت سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کردند و مردم در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود مایه گذاشتند و حامی نظام و پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی از جنگ ترکیبی استفاده می‌کند، افزود: استکبار به غیر از جنگ سخت، از جنگ نرم و اقتصادی علیه ایران استفاده می‌کند.

مشکل ایران با آمریکا حل‌شدنی نیست

وی با تصریح بر اینکه مشکل ما با آمریکا حل‌شدنی نیست گفت: برخی تصور می‌کنند مشکل ما با آمریکا با مذاکره برطرف می‌شود در حالی که حضور آمریکا در منطقه برای حمله به ایران بود.

امیرپوردستان با اشاره به اینکه آمریکا با لشکرکشی قصد حمله به ایران را داشت، گفت: مؤلفه‌های قدرت در ایران شامل رهبری هوشمند، خردمند و دشمن‌شناس و ملت ولایت‌مدار در مقابل استکبار ایستاده و تمام نیروهای مسلح ایران آماده است.

وی بیان کرد: دشمن استکبار مدت ۱۴ سال پشت مرزهای خشکی و دریایی کشور خیمه زده و راهبرد آتش روشن نگه داشته و آن را در اطراف ایران دنبال می‌کند اما ارتش و سپاه با حضور قدرتمندانه در عرصه حضور دارد و توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه آمریکا در حوزه جنگ نرم سرمایه‌گذاری بسیاری کرده که بیشتر از جنگ سخت است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آینده‌سازی بوده و می‌خواهد سبک زندگی جوانان ما را تغییر دهد و تعداد ۳۰۰ ماهواره در دنیا علیه کشورمان فعالیت دارند که ۱۱۶ ماهواره می‌توانند کشور ما را پوشش دهند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن در تلاش است از تکنولوژی بهره‌گیری کند تا شبکه‌های ماهواره‌ای به طور مستقیم قابل دریافت باشد، یادآور شد: دشمن در حوزه اقتصادی و بیوتروریسم به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی است.

پوردستان راهکار مقابله با استکبار و آمریکا را تبعیت از ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و متذکر شد: راه نجات ما در تبعیت از رهبری و وحدت و همدلی بوده و باید وحدت خود را حفظ کنیم.

 ناوهای هواپیمابر دشمن در تمام نقاط دنیا رصد می‌شود

وی با تأکید بر اینکه تمام حرکات دشمن در مرزها، منطقه و فرامنطقه‌ای رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: ناوهای هواپیمابر دشمن در نقاط مختلف دنیا رصد و توسط کارشناسان تحلیل شده و مناسب با آن نقشه‌های مقابله با دشمن ترسیم می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر روزی کشوری قصد اقدام علیه ایران را داشته باشد با برخورد مستقیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مواجه می‌شود و امروز دشمن جرأت نمی‌کند خطایی علیه کشورمان انجام دهد و این امر به دلیل آمادگی نیروهای نظامی و هوشیاری ملت ایران است و ایرانی‌ها نشان دادند که عاشق ولایت هستند و از رهبری تبعیت می‌کنند./فارس