اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد. سرپرست شهرداری رشت ضمن خیر مقدم به مدعوین مسئولین کشوری استانی بیان داشت: شهر رشت دقیقا ۱۰ ماه و ۲۵ روز دارای سرپرست بوده همان طور […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت ضمن خیر مقدم به مدعوین مسئولین کشوری استانی بیان داشت: شهر رشت دقیقا ۱۰ ماه و ۲۵ روز دارای سرپرست بوده همان طور که میدانید دوران سرپرستی دوران گذار و انتقال است، این دوران همراه با مشکلات عدیده ای چون مسدودی مکرر حسابها، پرداخت ماهیانه ۱۶ میلیاردتومان و… بوده است.

وی با تاکید بر فعالیت روزانه شهرداری با حمایت اعضای شورا تصریح کرد: بحث پرداختی های پرسنلی همکاران که همواره دغدغه بسیاری از افراد چون استاندار محترم بوده و در بسیاری از کلانشهرهای کشور پرداخت حقوق با تاخیر سه الی چهار ماهه و در دیگر شهرها با تاخیر حداقل یک الی دو ماهه انجام می شد اما در ماههای پایانی سال گذشته که بسیاری از افراد که به پرداخت حقوق اسفند ماه خوشبین نبودند، علاوه بر پرداخت حقوق اسفند ماه بسیاری از معوقات هم پرداخت شد.

image_2019_6_15-10_32_40_418_Dxd

علی بهارمست دوران سرپرستی را دوران آرامی به زعم بسیاری از افراد خواند و گفت: خوشبختانه در این ۱۱ ماهه در یک فضای آرام و دوستانه کار پیش رفت و من جا دارد از همراهی رسانه ها تشکر کنم که بسیار  مواقع چراغ راه ما بودند.

وی طرح تفصیلی را یکی از دغدغه های مهم شهر رشت دانست و تصریح کرد: در این راستا نیز با کمک مهندس اوسط مقدم معاون عمرانی استانداری و معاونت شهر سازی شهرداری رشت با اصلاحات طرح تفصیلی جلوی رکود ساخت و ساز گرفته شد.

سرپرست شهرداری رشت در خصوص توسعه ناوگان عمومی شهر یاد آور شد: در زمان دکتر نصرتی قرار داد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری که متاسفانه به دلیل عدم تعهد پیمانکار قرارداد لغو شد اما با عقد قرارداد خرید اتوبوس برای اولین بار رژه ۸۰ دستگاه اتوبوس در رشت در دوران سرپرستی اجرا شد.

علی بهارمست از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی در رشت طی ۱۱ ماهه اخیر خبرداد و گفت: این سرمایه گذاری در شهر بازی رشت بود و اکنون سرمایه گذار پس از چندین سال تعطیلی فاز اول آن را به اجرا و طی چند ماه آینده با نوسازی وسایل بازی و تفریح بازیهای کودکان و نوجوانان فاز دوم آن را اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: بحث تصفیه خانه سراوان باصلابت در حال فعالیت است و به بهره برداری رسیده است.

علی بهارمست در پایان سخنانش تصریح کرد: تمامی این گزارشها حاکی از تلاش تمامی پرسنل شهرداری است و جا دارد تا از کلیه کسانی که در جایگاه خود تلاش در عدم توقف در خدمات دهی به شهروندان راداشتند قدردانی کنم.