آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور خدمت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه تمام مسئولان است، تصریح کرد: کسب روحیه معنوی از جمله اهداف دیدار با خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی عصر روز گذشته با سفر به شهرستان شفت با خانواده های معظم شهیدان یعقوب نوروزی و سید علی یزدانی و همچنین رمضانعلی صفایی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه رشت در جریان دیدارهای مذکور با اشاره به اینکه برای عرض ادب و احترام خدمت خانواده معظم شهدا و جانبازان حضور پیدا کردیم اظهار کرد: هدف از دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی از جانفشانی این عزیزان به ویژه در اوایل انقلاب اسلامی است که از هر طرف دشمنان بسیاری داشتیم.
وی به جانفشانی ایثارگران در جبهه های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خانواده های معظم شهیدان در راستای لبیک به ندای امام(ره) عزیزان خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی به جبهه های نبرد فرستادند و این امر جای قدردانی دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور خدمت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه تمام مسئولان است، تصریح کرد: کسب روحیه معنوی از جمله اهداف دیدار با خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران است و امیدواریم خدای متعال ما را از مسیر شهدا دور نکند.

شهید یعقوب نوروزی متولد سال ۱۳۴۲ در منطقه عملیاتی اسلام آباد دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۷ به درجه شهادت نائل آمد.

شهید سیدعلی یزدانی متولد سال ۱۳۴۹ در منطقه عملیاتی حاج عمران در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید و از شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس است.

رمضانعلی صفایی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۲ از ناحیه شکم و دو پا دچار آسیب دیدگی شده است.
حضور در گلزای شهدای روستای نهزم و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بر مزار شهدا و همچنین بازدید از مصلای محمد رسول الله(ص) شهر شفت از دیگر برنامه های سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان در شهرستان شفت بود.