به گزارش صفیر گیلان، مهراله رخشانی ‌مهر در سفری دو روزه به گیلان به بازدید از فضاهای آموزشی مناطق مختلف این استان و پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام پرداخت. در این سفر علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان و حسینی نیا مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز […]

به گزارش صفیر گیلان، مهراله رخشانی ‌مهر در سفری دو روزه به گیلان به بازدید از فضاهای آموزشی مناطق مختلف این استان و پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام پرداخت. در این سفر علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان و حسینی نیا مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز او را همراهی کردند.

در طول این سفر رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ابتدا از استخر ورزشی نیمه تمام فرهنگیان لاهیجان و دیگر پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد. در ادامه با حضور در شهرستان رودسر به بررسی وضعیت پروژه‌های در حال اجرا و نیمه تمام این شهرستان پرداخت.

وی در ادامه با حضور در شهرستان فومن از پروژه مجتمع آموزشی حضرت آیت الله بهجت فومنی و سایر پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان بازدید کرد.

در دومین روز از سفر، رخشانی مهر از پروژه های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان صومعه سرا بازدید کرد همچنین با مسئولان این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت و ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه با حضور در شهرستان لنگرود و دیدار با مسئولان این شهرستان در جلسه مشترک با روسای آموزش و پرورش مناطق حوزه شهرستان لنگرود، از پروژه های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد.

وی در این جلسه با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است افزود: تمام تلاش ما این است که هیچ پروژه‌ای را شروع نکنیم مگر اینکه تمامی پروژه های نیمه تمام به اتمام رسیده باشند.