به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس کل دادگستری استان و رئیس سازمان بازرسی گیلان با همراهی دکتر ناصر حاج محمدی به منظور بررسی روند اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های لندفیل سراوان، به محل دفنگاه زباله ها رفتند و از نزدیک وضعیت موجود را ارزیابی کردند. حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس کل دادگستری استان و رئیس سازمان بازرسی گیلان با همراهی دکتر ناصر حاج محمدی به منظور بررسی روند اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های لندفیل سراوان، به محل دفنگاه زباله ها رفتند و از نزدیک وضعیت موجود را ارزیابی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و سیف الله مسرور بازرس کل استان در جریان این بازدید، توضیحات شهردار رشت را در باره روند و چگونگی اجرای این پروژه مورد توجه قرار دادند.

دکتر حاج محمدی در این برنامه بازدید در سخنانی تاکید کرد: در صورت تکمیل شدن این پروژه بسیاری از مسائل مرتبط با شیرابه های این لندفیل مرتفع خواهد شد.

پی نوشت/محل دفن پسماندهای گیلان  با ارتفاع ۹۰ متری به دلیل چالش های فعلی، به طور قطع امنیت، بهداشت و سلامتی شهروندان گیلانی را به شدت تهدید می کند.

دفن زباله در سایت «سراوان» در مرحله فوق بحرانی است و هم اکنون در کلانشهر رشت زباله به صورت سنتی دفن می شود که باعث شرمندگی مسئولان در مقابل مردم شده است.

گفتنی است  در این مکان به ویژه در فصل گرما بوی نامطبوع منتشر می شود، و حتی تردد افراد دوره گرد  مسائل مختلف اجتماعی  را به وجود اورده است.