راهکار اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی است

  پرینت
راهکار اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی است
شناسه خبر : 20565 | تاریخ انتشار : 29 آبان 1397 - 17:52 | 1938 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان، سرهنگ شهرام قاسمی  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شفت صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع)، اظهار کرد : مقام معظم رهبری فرمودند اگر در کشوری  نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شد چشم طمع کار  دشمنان از […]

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی به دلیل وجود همین روحیه و تفکر بسیجی است،گفت: بسیج در تمام دوران و صحنه ها حضور داشته است و از نظام و ارزشها دفاع از حرم ثابت شده و ترویج تفکر بسیجی در جامعه و به ویژه در میان جوانان  امری ضروری است.

وی با بیان اینکه بسیج به هیچ حزب و  جناحی تعلق نداشته و ندارد گفت: بسیج لشکر مخلص خداست.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه اجرا می شود، بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، گشت های بسیج محله محور، نشست های سیاسی، خدمات رسانی به مردم، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده های شهدا بخشی از برنامه های این هفته در شهرستان شفت است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت در سطح شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: هر پایگاه یک گروه جهادی برای کمک رسانی به مردم مناطق محروم دارند.

سرهنگ قاسمی با اشاره برنامه ریزی برای احداث ۵۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان در سال جدید، ادامه داد: تلاش شده که در کوتاه ترین زمان این واحدها با مشارکت های مردمی و خیران تکمیل  و کمک فرماندار  و امام جمعه و تحویل مددجویان شود.

وی با اشاره به حضور سپاه در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان متقاضی در زمینه پرورش مرغ بومی، قارچ و گاوداری در یکسال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: راهکار اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی استو این روند با همکاری بانکها و مسئولان ادامه خواهد داشت.

سپاه شفت

سپاه شفت

وی از یک کار گروه جهادی در شهرستان با کمک مرکز بهداشت و درمان در غالب طرح شهید رهنمون  خبر داد و گفت: در این گروه آموزش و ارائه خدمات بهداشتی  وویزیت رایگان  توسط گروه جهادی در مناطق محروم روستایی شفت اجرایی شده و در حال اجراست.

زلیخا صفری

برچسب ها
نوشته های مشابه
به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
فرید نجفی عزل و محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
بانوی شفتی سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی استان گیلان شد
هم‌افزایی ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
دیدار رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت
مشارکت مردم در طرح‌های عمران روستایی صیانت از سرمایه ملی است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.