صفیر گیلان؛سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: عصر امروز اعضای شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و از توصیه ها و رهنمودهای ایشان در راستای رفع مشکلات بهره مند شدند. فاطمه شیرزاد افزود: در این دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان به همسویی و همگرایی ما بین مدیران شهری به […]

صفیر گیلان؛سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: عصر امروز اعضای شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و از توصیه ها و رهنمودهای ایشان در راستای رفع مشکلات بهره مند شدند.
فاطمه شیرزاد افزود: در این دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان به همسویی و همگرایی ما بین مدیران شهری به منظور رفع مشکلات تاکید فراوان داشتند.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات و دغدغه های زیست محیطی از مباحث مورد توجه حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در این دیدار بوده است تصریح کرد:
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار توجه و مشارکت دادن جوانان در برنامه ها شدند و بر اجرای پروژه های کلان نگر و آینده نگر تاکید داشتند.
شیرزاد ادامه داد: ایشان به مشارکت خیرین در رفع مشکلات زیست محیطی و بالاخص دو رودخانه رشت اشاره و خواستار توجه اعضای شورا به این مهم شدند.
وی با اذعان به اینکه به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در این دیدار تقاضای رفع مشکلات زیست محیطی و دغدغه های موجود پیرامون سیستم نامناسب آب و فاضلاب مردم رشت را مطرح کردم گفت: یکی دیگر از خواسته های بنده در این دیدار راه اندازی کارخانجات تعطیل رشت و ساماندهی وضعیت اشتغال جوانان شهر بوده است .
شیرزاد با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در دیدار اعضای شورای رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: افزایش سهم استان گیلان و بالاخص شهر رشت از اعتبارات دولتی از دیگر مواردی بود که مطرح کردم .
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با تبریک مجدد به واسطه انتخاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: انتخاب هوشمندانه حجت الاسلام فلاحتی توسط رهبر معظم انقلاب موجبات خرسندی و رضایت خاطر خانواده های شهدا و ایثارگران را فراهم و امیدوارم با نصایح و توصیه های ایشان ، اعضای شورای رشت بیش از گذشته در تحقق اهداف تعیین شده و توسعه رشت موفق باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه تصریح کرد:در این دیدار همکاران شورایی مباحث و دغدغه های خود پیرامون مسائل شهری را مطرح کردند.