اختصاصی/صفیر گیلان،حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن در در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان فومن با بیان اینکه شهید رجایی آن قدر لیاقت و شایستگی داشت که از معلمی به بالاترین مقام اجرایی کشور رسید، افزود: برای مدیران اجرایی کشور زندگانی شهید رجایی و باهنر باید الگو باشد زیرا چهره این دو عزیز […]

اختصاصی/صفیر گیلان،حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن در در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان فومن با بیان اینکه شهید رجایی آن قدر لیاقت و شایستگی داشت که از معلمی به بالاترین مقام اجرایی کشور رسید، افزود: برای مدیران اجرایی کشور زندگانی شهید رجایی و باهنر باید الگو باشد زیرا چهره این دو عزیز در بین ملت ایران همیشه زیبا و ماندگار است..

وی با بیان اینکه دو پروژه در شهرستان فومن تبدیل به معضل بزرگی شده بودند، تصریح کرد: پل ورودی فومن بعد از سالها بازگشایی شد و امیدوارم شن دپو شده نیز به زودی در مسیر جاده فومن به صومعه سرا برداشته شود.
امام جمعه فومن، مسکن مهر را دیگرمعضل شهرستان دانست و افتتاح ۳۰ واحد مسکونی را اقدامی کم نظیر خواند و گفت: با توجه به اینکه در محاصره اقتصادی قرار گرفته ایم افتتاح ۴۷ پروژه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، اعجاز خداوند است.

حجت الاسلام صفوی به مشکلات حوزه اصناف در شهرستان فومن اشاره و افزود: ما توانستیم با مقاومت کشتی در بند را آزاد و برخی مشکلات بین المللی حل و فصل ولی تا امروز بحث اصناف را نتوانستیم جمع کنیم.

وی خواستار رفع مشکلات حوزه اصناف شد و گفت: برای رفع این چالش از تمام دیدگاه ها استفاده شود.

امام جمعه فومن در پایان از برگزاری مراسم جشن غدیر در مسجد جامع شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم صبح روز سه شنبه با سخنرانی آیت الله حسینی اراکی برگزار می شود.

/زلیخا صفری