آیت‌الله فلاحتی در جلسه ستاد بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی (ره):

بعد علمی آیت الله بهجت (ره) مغفول مانده است/مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی (ره) به صورت منبر مجازی برگزار می‌شود

  پرینت
بعد علمی آیت الله بهجت (ره) مغفول مانده است/مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی (ره) به صورت منبر مجازی برگزار می‌شود
شناسه خبر : 45050 | تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1400 - 16:27 | 403 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمدولی قربانی از برگزاری سیزدهمین سالگرد بزرگداشت آیت الله محمدتقی بهجت فومنی (ره) در ۲۷ اردیبهشت ماه جاری خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت منبر مجازی برگزار می‌شود.نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه ویژه به بعد علمی و عرفانی زندگی آیت‌الله عظما بهجت فومنی (ره) تاکید و گفت: ذکر یاد و خاطره آیت‌الله بهجت ایام الله است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه ستاد بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره) اظهار کرد: آیت الله عظما بهجت یکی از نادره‌های تاریخ معاصر محسوب می‌شود و یاد و نکوداشت این شخصیت بزرگ ارزشمند است.

وی به سه مرحله زندگی آیت الله بهجت (ره) قبل از عزیمت به عتبات عالیات، حضور ایشان در آنجا و برگشتن به ایران اشاره کرد و افزود: دو مرحله ورود و زندگی آیت‌الله بهجت (ره) به ایران قبل و پس از انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رحمت الهی با یاد صالحان بر انسان نازل می‌شود، تصریح کرد: قرآن می‌فرماید مردم را به ایام الله متذکر شوید و براین اساس ذکر یاد و خاطره آیت الله بهجت ایام الله است.

آیت‌الله فلاحتی، نام آیت الله بهجت را مایه مباحات تمام مسلمانان دانست و بیان کرد: آیت الله بهجت (ره) از نادره‌ها و الگویی برای جامعه علمی است.

وی، برگزاری نکوداشت آیت الله بهجت فومنی (ره) را ارزشمند عنوان کرد و گفت: برگزاری نکوداشت آیت الله بهجت (ره) همت والای معاصران را نشان می‌دهد که از مفاخر خود میراثی برای آیندگان می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر توجه به بعد علمی و عرفانی زندگی آیت‌الله عظما بهجت فومنی (ره)، خاطرنشان کرد: بعد علمی آیت الله بهجت (ره) مغفول مانده است و این بعد از زندگی ایشان نباید در طول زمان از بین برود.

آیت‌الله فلاحتی، جمع آوری گفتارهای آیت‌الله بهجت (ره) را اثرگذار ذکر کرد و یادآور شد: سخنان آیت الله بهجت (ره) ناب است و می‌تواند برای جامعه الگو شود.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی (ره) به صورت منبر مجازی برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی (ره) نیز در جلسه مذکور گفت: آیت الله بهجت (ره) شخصیتی کم نظیر و تکرار نشدنی است و ایشان را باید به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.