به گزارش صفیر گیلان؛مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان  گفت: بسیج کارمندان استان اردوی جهادی و رزمایشی را در قالب “میز خدمت” برگزار کرد. سرهنگ محمود احمدی در این زمینه تصریح کرد: به همت بسیج کارمندان استان برای هر اداره یک میز خدمت در نظر گرفته شد که کارشناسانی از ادارات مختلف به منظور ارائه […]

به گزارش صفیر گیلان؛مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان  گفت: بسیج کارمندان استان اردوی جهادی و رزمایشی را در قالب “میز خدمت” برگزار کرد.

سرهنگ محمود احمدی در این زمینه تصریح کرد: به همت بسیج کارمندان استان برای هر اداره یک میز خدمت در نظر گرفته شد که کارشناسانی از ادارات مختلف به منظور ارائه مشاوره و پاسخگویی و حل مشکلات مردم در طرح میز خدمت حاضر شدند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی و کارآمدی دو رکن مورد توجه بسیج کارمندان است چرا که اگر در سیستم اداری ما حدود ۵ درصد کارآمدی را افزایش دهیم قطعا با افزایش بیش از ۲۰ درصدی رضایت‌مندی عمومی روبه‌رو می‌شویم.

سرهنگ احمدی در پایان متذکر شد: در کنار همه تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد ما این کارآمدی در نظام اداری را ابتدا از بسیجیان خود در ادارات دولتی مطالبه می‌کنیم تا تشویق کننده و مروج روحیه جهادی و خدمت‌رسانی در ادارات دولتی باشند.