به گزارش صفیر گیلان٬ آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن شهدای انتظامی گیلان که همزمان با تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور برگزار شد اظهار کرد: درود خدا و صلوات خدا بر ارواح مطهر شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی […]

به گزارش صفیر گیلان٬ آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن شهدای انتظامی گیلان که همزمان با تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور برگزار شد اظهار کرد: درود خدا و صلوات خدا بر ارواح مطهر شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را فدای راه خدا کردند.

وی٬ انقلاب اسلامی را بزرگ ترین حادثه بشر در دنیای معاصر عنوان کرد و افزود: در یک دوره تاریخی دولت های روم و ایران از قدرت های بزرگ محسو

ب می شدند اما طبق فرموده مقام معظم رهبری تخت جمشید محل نمایش ظلم شاهان ایران بود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دفاع مقدس پاک ترین حادثه تاریخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس با رای و خواسته خود به میدان نبرد رفتند و این افسانه نیست.
آیت الله فلاحتی٬ رزمندگان دفاع مقدس را اسطوره های ایثار انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و ابزار رسانه ای و شبکه های ناپاک می خواهد این دوره طلایی دنیای معاصر را سیاه جلوه دهد و با تمام توان در تلاش است حادثه نورانی انقلاب اسلامی را خاموش کند.
وی٬ انقلاب اسلامی را بعثتی بزرگ در تاریخ بشر عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دوران طلایی اقتدار ملت ایران در دنیای معاصر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار مسلمانان در جهان امروز است٬ خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام ادیان به این باور رسیدند دین می تواند تمام ساحات بشر را اداره کند و دینداران ادیان توحیدی احساس افتخار می کنند.
آیت الله فلاحتی بر ترویج و انتقال اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر و نسل های آینده تاکید کرد و یادآور شد: دفاع مقدس اقتدار اسلام مردم مسلمان را به منصه ظهور رساند.
وی٬ خواستار واکاوی دوران دفاع مقدس برای نسل امروز شد و اظهار کرد: دوران نورانی و طلایی دفاع مقدس بهترین بستر برای ساختن آینده جامعه است.
امام جمعه رشت٬ رزمندگان دفاع مقدس را بهترین یادگاران این دوران طلایی ذکر کرد و افزود: رزمندگان باید به خود ببالند در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این افتخار را به رزمندگان تبریک عرض می کنم.
در آیین مذکور٬ از تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در گیلان با اهدای لوح تجلیل و تکریم شد.