به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حسین اسماعیل‌پور، فرماندار فومن  در جلسه شورای اداری  این شهرستان ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌های خدماتی و ادارات در  ستاد تسهیلات سفرنوروزی، اظهار داشت: ما رشد ۷۱ درصدی اقامتی مسافران در این شهرستان نسبت به سال گذشته را داشتیم.  وی با بیان اینکه در شهرستان فومن این افزایش اقامت حاصل  کمک […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حسین اسماعیل‌پور، فرماندار فومن  در جلسه شورای اداری  این شهرستان ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌های خدماتی و ادارات در  ستاد تسهیلات سفرنوروزی، اظهار داشت: ما رشد ۷۱ درصدی اقامتی مسافران در این شهرستان نسبت به سال گذشته را داشتیم.

 وی با بیان اینکه در شهرستان فومن این افزایش اقامت حاصل  کمک همه دستگاه‌ها، اصناف، گروه‌های مجازی و حقیقی در  نورزوی  ۹۶ بود، گفت: اگر هر مسافری در هر شب فقط یکصدهزارتومان در شهرستان هزینه کند، نزدیک به ۳۱ میلیارد تومان پول وارد این شهرستان شده است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه ما نتوانستیم ازجنبه مثبت این اقامت مسافران در فومن بهره لازم را ببریم اظهار کرد:پتانسیل شهرستان فومن در حوضه گردشگری بالاست واز اقتصاد گردشگری  با برنامه ریزی می توان  در این شهر بهره مند شد.

 اسماعیل‌پور از مدیران مدیران و کار گزاران نظام خواست تا  انچه وظایفشان بوده را گزارش دهند  و کار زیر بنایی بیشتر مد نظر این دولت است نه تبلیغاتی.

 وی با بیان اینکه بعد از سه دهه یکبار به تورم تک رقمی دست یافتیم، تصریح کرد؛با تمام تهدیدات امنیتی که علیه نظام و دولت بود با مشکلات  حاشیه ای ما کشور امنی داریم.

ایشان با اشاره به اینکه دولت در بدترین شرایط تهدیدات را از خود دور و حقوق شهروندی را طرح نمود گفت: ذخیره گندم برای اولین بار در سال جاری از مرز ۱۴ میلیون گذشت و کلیه روستاهای بالای ۲۰خانوار در کشور برای نخستین بار گازرسانی شدو نرخ بیکاری به زیر ۱۰ درصد رسید .

 اسماعیل پور با تاکید براینکه مسئولان باید در برابر ملت پاسخگو باشند و کمی حرکت و از صندلی ها بلند شوند، و مسئولان برای سال ۹۶ برنامه اجرایی و گزارش عملکرد به صورت مستند داشته باشند گفت:بودجه سال ۹۶ بر اساس اجرای پروژه‌های عملیاتی دقیق دستگاه‌ها است و پول و اعتبار به دستگاهی که برنامه عملیاتی و پروژه تعریف کند داده می شود.

ایشان به فاکتور غذای یکی از ادارات شهرستان اشاره و افزود: مبلغ این فاکتور غذا به اندازه بودجه فرهنگی شهرستان بوده است.

تذکر فرماندار فومن به فضای مجازی و کانالها و اصحاب رسانه،

فرماندار فومن با اشاره به اینکه مدیران ادارات حق ندارند در فضای مجازی حضور داشته و پاسخ گویی در این فضا داشته باشند گفت:فضای مجازی مفت ترین سیستم اطلاع رسانی ما به کشورهای بیگانه است.

وی این فضا را برای مدیران ممنوع اعلام و گفت: اگر مسئولی در این فضا باشد من رستور عزلش را خواهم زد.

وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا اخلاق مطبوعاتی و مطبوعات اخلاقی داشته باشند و صادقانه بنویسند و سعی نکنند هر جور هجمه وارد کنند و به حق بنویسند  زیرا من به سوالات پاسخ می دهم ولی از تهدید نمی گذرم.

 اسماعیل پور  با اشاره به اینکه اگر اصحاب رسانه و فضاهای مجازی خلاف واقع از طرف فرماندار و دستگاه‌های اجرایی بنویسند از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم، اظهارداشت: اصحاب رسانه در راستای پیگیری مشکلات شهری کمک زیادی می‌کنند و از انها تشکر می کنم.

ایشان به کنگره آیت الله بهجت فومنی (ره) اشاره و افزود:ادارات ارشاد و شهرداری‌ها و نیروی انتظامی  کلیه کارهای تبلیغاتی و پوستر و بنر را مدیریت کنند و من از انها حمایت خواهم کرد.

تقدیرنامه  فرماندار فومن در اولین  جلسه شورای اداری این شهرستان در سال  ۹۶ به سرهنگ جعفرزاده فرمانده نیروی انتظامی و رئیس بانک صادرات جناب شکوری و رئیس پلیس راهور سرهنگ اکوان رسید.