به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛مهندس تاج الدینی معاون حقوق و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی  در انزلی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید تلاش کرد در راستای ماموریت‌های سازمانی خویش به دور از همه نگرانی‌ها و فارغ از همه حاشیه‌‌پردازی‌ها خدمات و اقدامات موثر خود را برای جامعه […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛مهندس تاج الدینی معاون حقوق و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی  در انزلی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید تلاش کرد در راستای ماموریت‌های سازمانی خویش به دور از همه نگرانی‌ها و فارغ از همه حاشیه‌‌پردازی‌ها خدمات و اقدامات موثر خود را برای جامعه هدف گسترش دهد افزود:سازمان تامین اجتماعی تولید امنیت و سلامت برای بیمه شدگان دارد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  فرمانداری شهرستان بندرانزلی، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان با حضور دکتر مومنی زاده فرماندار و مهندس خسته بند نماینده مردم شهرستان بندر انزلی و مهندس تاج الدینی معاون حقوق و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه خدمات جامع سلامت شهری و روستایی کلیور با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان جزء نخستین پروژه‌های به بهره برداری رسیده در چهارمین روز از هفته دولت شهرستان بندر انزلی توسط مسئولان بود.

نمایشگاه توانمندی‌های واحدهای تولیدی شهرستان بندرانزلی که متشکل از تولیدات شرکت‌های داخلی و صنعت و معدن بود، از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بندر انزلی با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های امروز بود.

 شهدی‌نژاد: رضایتمندی مردم از  مراکز درمانی تامین اجتماعی بالاست،

محمد حسین شهدی‌نژاد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در حاشیه کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان بندر انزلی اظهار داشت : این پلی‌کلینیک یکی از مراکز قدیمی تامین اجتماعی و دومین پلی‌کلینیک تخصصی در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه پلی‌کلینیک انزلی در سال ۷۱ با حدود ۵۲ نفر ردیف تشکیلاتی به بهره‌برداری رسید، افزود: این مرکز یکی از مراکز تاثیرگذار در کاهش آلام مردم است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه رضایتمندی مردم از این مرکز بالاست، گفت: از کل مراجعین سرپایی که در سطح استان داریم حدود ۷.۴ درصد در این مرکز پذیرش می‌شود.

شهدی زاده با بیان اینکه سال گذشته ۸۵ هزار نفر به پزشک عمومی، ۳۵ هزار نفر به پزشک متخصص، پنج هزار نفر به دندان‌پزشک و در مجموع حدود ۱۲۶ هزار نفر مراجعه کرده اند، تصریح کرد: ۹۷ هزار نفر به داروخانه و ۱۰۶ هزار نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی از این پلی‌کلینیک ۹۴ درصد است، خاطرنشان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی در سطح کشور جز بیمارستان‌های خوب محسوب می‌شود و در سطح استان گیلان به همت همکاران رتبه یکی از بهترین بیمارستان‌های عملکردی بر اساس ارزشیابی وزارت بهداشت کسب کرده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ارتقاء زیبای هتلینگ و ایجاد رضایتمندی بالای ٩۶ درصدی به یکی از پاسخگوترین و زیباترین و بهترین بیمارستان‌های خدمت گذار تامین اجتماعی در کشور تبدیل شده است.

شهدی زاده افزود: نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با همت خویش سبب شد تا کلنگ این پلی‌کلینیک به زمین خورد.

وی با بیان اینکه ما به فکر نوسازی این مرکز نبودیم اما تلاش نماینده سبب این کار شده است، گفت: قرار است در این عرصه چهار هزار و ۱۰۰ متری یک سازه‌ ۲ هزار و ۴۷۴ متری در دو طبقه روی همکف بنا کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه احداث این ساختمان به دست پیمانکار سپرده شده است، تصریح کرد: ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه صرف ساخت این مرکز می‌شود.

شهدی زاده با اشاره به اینکه بعد از شهر رشت، تنها شهرستانی که بیمارستان تامین اجتماعی دارد شهرستان انزلی است، خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید بهشتی انزلی توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته و به دانشگاه واگذار شد و خدمات به بیمه شدگان ما، رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم تکاپوی منابع درمانی در مملکت ما یک دغدغه بزرگ برای همه کسانی است که دلشان برای حوزه درمان می‌سوزد، اظهار داشت: دولت در بحث تحول سلامت به مردم محروم ارائه خدمت داده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در بخش‌های خصوصی از سال ۹۲ تا ۹۶، رشد داشته‌ایم، افزود: در صورتی که رشد پرونده ها در بخش خصوصی حدود ۱۵ درصد بوده است. شهدی زاده با بیان اینکه منابع پایدار باید باشد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند، گفت: مراکز تامین اجتماعی در سطح های مختلف پیش قرقاول است.

 تاج الدین:سازمان تامین اجتماعی تولید امنیت و سلامت برای بیمه شدگان دارد.

عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید تلاش کرد در راستای ماموریت‌های سازمانی خویش به دور از همه نگرانی‌ها و فارغ از همه حاشیه‌‌پردازی‌ها خدمات و اقدامات موثر خود را برای جامعه هدف گسترش دهد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از ده‌ها پروژه‌ای است که در اقصی نقاط کشور و در پهنای ایران اسلامی کلنگ‌زنی شده است، افزود: این پروژه به عنوان سومین پروژه‌ است که دو پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه امروز سازمان تامین اجتماعی افتخار می‌کند که دومین تولیدکننده درمان در سراسر کشور است، گفت: امروز حدود ۸۰ بیمارستان که در شأن بیمه شدگان ماست از درجات عالی و خوب برخورداند.

تاج الدین با بیان اینکه همکاران تلاش می‌کنند تا با بهترین کیفیت ارائه خدمت به بیماران کنند، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی تولید امنیت و سلامت برای بیمه شدگان دارد.

وی با بیان اینکه فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی افتخار می‌کنیم سازمان تامین اجتماعی متکلف نیمی از جمعیت کشور است، خاطرنشان کرد: این سازمان بیش از سه میلیون مستمری بگیر را اداره و حقوق آنها را تامین می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تلاشمان این بوده تا با توجه به عظمت و بزرگی مخاطبان تامین اجتماعی در حد آنها ظاهر شویم و مورد تحسین همه کسانی که تصمیم ساز و تصمیم گیر در عرصه اجرا و قضا هستند، قرار بگیریم.

تاج الدین با اشاره به اینکه هر ماه سازمان تامین اجتماعی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت انجام تعهدات قانونی خویش پرداخت می‌کند، افزود: امروز موفق شده ایم تا به عنوان یک سازمان بیمه‌گر در سطح بین المللی بیش از ۴۲ میلیون بیمه شده را مدیریت کنیم.

وی گفت: امروز با ثبات مدیریت در تامین اجتماعی با عنایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفق شده‌ایم ظرفیت‌های خوبی در عرصه قانون گذاری و در قالب قانون‌های که در مجلس از جمله برنامه ششم توسعه و قوانین بودجه سلامت و… مصوب گردید، برای این سازمان ایجاد کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: نماینده مردم انزلی در همه عرصه‌ها ماموریت خود را ایفا کرده و از پیگیری‌های وی، احداث ساختمان پلی‌کلینیک انزلی بود که موفق ظاهر شد.