به گزارش صفیر گیلان ؛فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر عقلانیت و پایبندی به اصول در راس امور نیرو های نظامی و انتظامی قرار دارد؛ اظهار داشت: همکاری، هوشمندی؛ مساعدت و همراهی مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار […]

به گزارش صفیر گیلان ؛فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر عقلانیت و پایبندی به اصول در راس امور نیرو های نظامی و انتظامی قرار دارد؛ اظهار داشت: همکاری، هوشمندی؛ مساعدت و همراهی مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا اسحاقی” در همایش محافظان نظم، حامیان ولایت که با حضور مسئولان استانی؛ فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات شهدا ناجا برگزار شد؛ هدف از برگزاری این همایش را همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و بسیجیان اعلام کرده و گفت: هوشمندی؛ تعهد و وقت شناسی نیروهای مردمی در همه عرصه ها قابل تقدیر است.

این مقام ارشد انتظامی حرکت و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) را ملاک عمل در نیروهای نظامی و انتظامی دانسته و بیان داشت: مردم همیشه حضوری موثر در همه عرصه ها و در فضایی که دشمن منتظر فرصت برای ضربه زدن به انقلاب است؛ داشته اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر عقلانیت و پایبندی به اصول در راس امور نیرو های نظامی و انتظامی قرار دارد؛ اظهار داشت: همکاری، هوشمندی؛ مساعدت و همراهی مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است.

سردار “عبداله پور” نیز در ادامه این همایش با بیان اینکه همه انقلاب های الهی بر ۳ رکن الهی، مردم و رهبری است؛ گفت: انقلاب اسلامی ما الهی و نشات گرفته از مردم است.

وی نقش مردم را در انقلاب اسلامی بی نظیر دانسته و افزود: مردم در همه عرصه های انقلاب با بصیرت عمل می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم نیرو های نظامی و انتظامی را که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کنند، یاری می کنند، بیان داشت: وحدت موجب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است