اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر، کاندیدای فینالیست دو دوره گذشته انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت در فرمانداری فومن بعد از ثبت نام‌ در گفتگو با خبرنگاران گفت:به عشق مردم برای رفتن به مجلس آماده شده ام و مهمترین اهدافم  تبیین و ترویج مکارم اخلاقی در راستای خدمت به مردم است بهروزی فر نامزد انتخابات یازدهمین […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر، کاندیدای فینالیست دو دوره گذشته انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت در فرمانداری فومن بعد از ثبت نام‌ در گفتگو با خبرنگاران گفت:به عشق مردم برای رفتن به مجلس آماده شده ام و مهمترین اهدافم  تبیین و ترویج مکارم اخلاقی در راستای خدمت به مردم است

بهروزی فر نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی را کاندیداها باید رعایت کنند، گفت: فصای انتخابات باید فضای اتحاد و انسجام  همراه با رقابت سالم باشد.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای رسیدن به کرسی های قدرت از هر نقشه ای نباید استفاده کرد، افزود: شانیت مردم باید در انتخابات حفظ شود.

وی با بیان اینکه ما با مردم عهد بسته ایم و وفادار به عهد قلبی خود هستیم، افزود: مردم فومن و شفت شایسته بهترین خدمت ها هستند.

بهروزی فر با تاکید براینکه از تجربیات گذشته ام برای خدمتگزاری به مردم استفاده خواهم کرد ، اضافه کرد: برای مردم ایران و مردم فومن و شفت صادقانه و بی منت خدمت خواهیم کرد.

خلیل بهروزی فر با تاکید براینکه اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان اولویت اول بنده است، افزود: برنامه های بنده برای حوزه های مختلف تدوین شده است.

خلیل بهروزی فر با یادآوری اینکه امیدواریم با مشارکت و کمک مردم بتوانیم برنامه های خود را اجرا کرده و مشکلات مردم را برطرف کنیم، گفت: پس از پیروزی پیگیر و پشتیبان حضور جوانان و نخبگان بومی در رسیدن به کرسی های مدیریتی خواهم بود.

وی با بیان اینکه اهداف اصلی انقلاب که جلب رضایت مردم است باید محقق شود، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام و معصومین بهترین الگو اخلاقی هستند.

این داوطلب انتخابات مجلس با اشاره به اینکه تبیین و ترویج مکارم اخلاقی؛ هدف بعثت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بود متذکر شد: اخلاق و عدالت موجب توسعه اسلام در دنیا شده است.

وی با یادآوری اینکه مردم نیاز به کار و تلاش دارند و عاشق گروه، جناح و فراکسیون خاصی نیستم، خاطرنشان کرد: به عشق مردم برای رفتن به خانه ملت آماده شده ام.

بهروزی فر در پایان گفت: مجلس باید تلاشگر و دلسوز مردم باشد  و مردم  فومن و شفت در انتخاب سرنوشت خود سهیم هستند و افرادی را برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهند کرد که دلسوز ، تلاشگر ودراه پیشرفت کشور حرکت کنند..

بهروزی فر ،از چهره های شاخص در حوزه انتخابیه فومن و شفت  است که در چند دوره انتخابات کاندیدای مجلس بود.
وی در دوره دهم مجلس توانست  فنالیست این رقابت باشد که با فاصله بسیار کم از رسیدن به خانه ملت و بهارستان جا ماند.

**صفیر گیلان برای همه ی کاندیداها که در این برهه پا به میدان سیاسی نهاده اند ارزوی موفقیت دارد**

عکس/زلیخا صفری راسته کناری

photo_2019-12-08_10-14-32 photo_2019-12-08_10-14-21 photo_2019-12-08_09-47-27

IMG_9645 IMG_9656 IMG_9657 IMG_9719 IMG_9647 IMG_9701 IMG_9630 IMG_9711 IMG_9658 IMG_9644 IMG_9697 IMG_9703 IMG_9662 IMG_9654 IMG_9705

بهروزی فر