به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری  شهرستان فومن با اشاره به اینکه ما تا زمانیکه مدیریت و مسئولیتی داریم  وظیفه داریم ومسئول هستیم گفت:سعی کنیم به گفته نبی مکرم اسلام در زمان مدیریت و مسئولیتهایی که داریم مردم از دست ،زبان و قلم ما استفاده ببرند. افتخاری با […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری  شهرستان فومن با اشاره به اینکه ما تا زمانیکه مدیریت و مسئولیتی داریم  وظیفه داریم ومسئول هستیم گفت:سعی کنیم به گفته نبی مکرم اسلام در زمان مدیریت و مسئولیتهایی که داریم مردم از دست ،زبان و قلم ما استفاده ببرند.

افتخاری با اشاره به اینکه کارگزاران نظام اعتماد را اماده کنند تا مردم در انتخابات حضور پیدا کنند گفت:ما در بیرون مرز ها اسایش نداریم و اتفاقات و برنامه هایی در فضای بین المللی و در کشورهای عربستان و … علیه ما تدارک دیده شده است.

وی همچنین وجود روزمرگی در سطوح ادارات و سازمان ها را یکی از دلایل توسعه نیافتگی و انباشت مشکلات عنوان و اظهار کرد: داشتن برنامه ریزی برای یک سال کاری، شناسایی مشکلات و نارسایی ها، برخورد کارشناسانه در بخش های مختلف و ارائه راهکار برای حل این مشکلات باید در رأس امور همه مسئولان قرار گیرد و در فضای مدیریتی برنامه ها را ادامه و جا نمانیم.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه به در پیش بودن فصل زراعی و آغاز فعالیت کشاورزان اشاره و تصریح کرد: با توجه به کمبود آب زراعی و بروز مشکل در حوزه آبیاری برای کشاورزان، مسئولان مربوطه زیرساخت های لازم را برای کشاورزان فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، افزود: انتخابات، صحنه بسیار مهمی برای کشور و نظام مقدس اسلامی بوده  و دشمن می خواهد مردم نسبت به انتخابات سست شوند.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه دشمن اقتصاد کلان را در کشور ما نشانه گرفته گفت:مدیران و مسئولان چالش های اقتصادی را بشناسند و مطرح کنند زیرا این مسئله بسیار مهم است.

افتخاری تمرکز دشمنان را باور و اعتقادات ما خواند و گفت:دشمن می خواهد اعتقاد مردم به اصول انقلاب و اسلام را کم رنگ جلو دهد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  اعراب اقدامات بسیار عجیب را پیش رو گرفته و می خواهد توافق هسته ای را منفعل کن گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی که امنیت و آسایش نظام مرهون تلاش این نیروها در داخل و خارج کشور است و همچنین سرد جلوه دادن انتخابات در میان مردم و تمرکز بر وضعیت کلان اقتصادی بخشی از نقشه های دشمنان و ایادی آنها در منطقه است.

ایشان تاکید کردند اگر تیر دشمن به سمت سپاه باشد کشور ما بیکار نخواهد ماند گفت:و تیرهای ما به سمت ارتش امریکا نشانه می رود و ما نیز انها را تروریست می خوانیم.

افتخاری با اشاره به اینکه در سرشماری ۲۵درصد مردم ساکن روستاها هستند گفت:طبق اطلاعات جهانی در سال ۲۰۳۵ باید در روستاها ۳۰ درصد سکونت داشته باشند و ما امروز با خطر روستا نشینی مواجه هستیم .

وی آب، بهداشت و سلامت و آموزش و پرورش را از دیگر حوزه هایی برشمرد که در سطح کشور، استان و شهرستان باید به آن توجه بیشتری شود و تأکید کرد: متاسفانه یکی از مشکلات مهمی که در سطح کلان با آن مواجه هستیم بدهی ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت بوده که باید بررسی کارشناسانه شده و برای برون رفت از این معضل راهکاری مناسب ارائه شود.

افتخاری مشکلات اقتصادی بانکها را وحشتناک خواند و اظهار کرد: متاسفانه صدا و سیما با اوردن کارشناس اقتصادی علمای دینی را زیر سوال می برد .

نماینده مردم فومن و شفت  با بیان اینکه در سال های متمادی بر استفاده از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تأکید شده است،گفت: متاسفانه در جدول سرمایه گذاری کشور از این حیث در پایین ترین سطح هستیم.

نماینده مردم فومن و شفت از مدیران و مسئولان خواست تا  برای ایجاد ارامش از فضای مجازی خارج شوند زیرا متاسفانه امروز دین مردم مورد حفاظت قرار نمی گیرد و در این فضا از دین حفاظت نمی شود در حالی که حفظ دین مردم وظیفه ماست.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شهرستان فومن در بسیاری از حوزه ها، گفت: باید با مدیریت صحیح به دور از روزمرگی و با داشتن برنامه ریزی مدون از این پتانسیل ها برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم.

افتخاری به امید جوانان شهرستان فومن که تیم شهرداری فومن است اشاره و افزود:این تیم برای رسیدن به لیگ دسته اول یک قدم فاصله دارد پس مسئولان  در کنار ورزشکاران رفته و از انها حمایت کنند.

ایشان تصریح کرد؛ از هر تریبونی برای بیان مشکلات استفاده نکنیم و کاستی ها را کمتر مانور دهیم و به فکر آسایش و ارامش مردم باشیم .