صفیر گیلان؛سهیل پرسته قهرمان فومنی کشتی ساحلی جهان با محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن دیدار کرد. در این ملاقات حضوری که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن و رئیس هیئت کشتی برگزار شد، مشکلات این ورزشکار جهت حضور برای مسابقات جهانی به بحث و بررسی گذاشته شد. فرماندار شهرستان فومن در […]

صفیر گیلان؛سهیل پرسته قهرمان فومنی کشتی ساحلی جهان با محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن دیدار کرد.
در این ملاقات حضوری که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن و رئیس هیئت کشتی برگزار شد، مشکلات این ورزشکار جهت حضور برای مسابقات جهانی به بحث و بررسی گذاشته شد.
۲۰۱۸۰۸۱۲_۱۳۳۱۵۷_0

فرماندار شهرستان فومن در این نشست با بیان اینکه از برگزاری نشست با اعضای هیئت های ورزشی استقبال می کند، یادآور شد: همگان حمایت از ورزش و ورزشکاران را از وزارت ورزش و جوانان و ادارات ورزش شهرستان انتظار دارند، اما ما نیز با کمک سایر افراد علاقه مند، خود را موظف به حمایت از ورزشکاران می دانیم.

قاسم نژاد با بیان اینکه «سهیل پرسته» با ۱۹ سال سن، در آینده نیز می تواند موفقیت های زیادی کسب کند و بدرخشد، گفت: از او می‌خواهم که در برابر مشکلات صبور باشد و انگیزه خود را از دست ندهد.

فرماندار شهرستان فومن بر لزوم حمایت از تمام هیئت های ورزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: حمایت های مادی و معنوی لازم از ورزشکاران صورت می‌گیرد و در این مسیر نیاز است که از ظرفیت خیرین و بزرگان این شهر استفاده کنیم.