صفیر گیلان؛رییس شورای شهر رشت، در مراسم روز رشت اظهار کرد:   روز رشت، روز وفاق همه رشتی هاست و این مراسم توفیقی برای همه ی ماست. وی از   حضور مدیران دیگر دستگاه ها، نماینده های مجلس،هنرمندان و خانواده های شهدا، به همه شهروندان خیر مقدم  گفت و تاکید کرد؛ انتخاب یک روز به نام رشت هدفی جزء توسعه رشت نداشته  و این مراسم میثاق و تجدید عهد و پیمان در حوزه عمل کردن برای رشت و کل استان است.   علوی ابراز کرد: چیزی که در این روز […]

صفیر گیلان؛رییس شورای شهر رشت، در مراسم روز رشت اظهار کرد:   روز رشت، روز وفاق همه رشتی هاست و این مراسم توفیقی برای همه ی ماست.

وی از   حضور مدیران دیگر دستگاه ها، نماینده های مجلس،هنرمندان و خانواده های شهدا، به همه شهروندان خیر مقدم  گفت و تاکید کرد؛ انتخاب یک روز به نام رشت هدفی جزء توسعه رشت نداشته  و این مراسم میثاق و تجدید عهد و پیمان در حوزه عمل کردن برای رشت و کل استان است.

 

علوی ابراز کرد: چیزی که در این روز ها در سطح شهر توسط مردم شریف و ولایت مدار و هوشیار  اتفاق افتاده در واقع تلنگری به ما می زند  و وظایف ما را سنگین تر می کند که گامها را با هوشیاری برداریم.

رییس شورای شهر رشت با ذکر خاطراتی از  حضور خود بخش خصوصی، بیان کرد: آرزو داشتم فرصتی فراهم شود تا در حوزه اجتماعی برای شهر و مردم کار کنم و امروز که این فرصت بمن داده شده است روزی نیستکه به این مسیولیت فکر نکنم .

علوی با اشاره به اینکه با همه اعضای شورا هم پیمان شده ایم که برای رشت گام برداریم و این توسعه نیازمند همکاری تمامی مدیران دستگاه ها با مجموعه مدیریت شهری است گفت: خلاقیت وتفکر نو در عمل است پس این فرصت خدمت را غنیمت بدانیم و با پاسداشت ارزش های نظام و خون شهدا، گام برداریم تا مردم خروجی کارها  را ببیند ./زلیخا صفری