به گزارش صفیر گیلان ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز در جلسه ی کمیته ی بحران و پدافندغیرعامل این شرکت با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در تاسیسات آبرسانی گفت: امسال در مانور امحای سیلندرهای معیوب گاز کلر۹۰ سیلندر معیوب ۶۵ کیلویی از مدار بهره برداری خارج شد. محبعلی رنج ور افزود: […]

 

به گزارش صفیر گیلان ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز در جلسه ی کمیته ی بحران و پدافندغیرعامل این شرکت با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در تاسیسات آبرسانی گفت: امسال در مانور امحای سیلندرهای معیوب گاز کلر۹۰ سیلندر معیوب ۶۵ کیلویی از مدار بهره برداری خارج شد.
محبعلی رنج ور افزود: هم اکنون ۶۴ کلرزن گازی در تاسیسات آبرسانی روستایی استان فعال است که پیش بینی شده تا پایان سال جاری ۳۴ دستگاه از مدار خارج شود.
وی، با اشاره به شناسایی ۱۱ باب مخزن معیوب ذخیره و تعدیل فشار آب شرب روستاهای گیلان گفت: این مخازن از مدار خارج و مخازن جدید جایگزین خواهد شد.
گیلان دارای هزار و ۷۶۰ روستای برخوردار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است.

ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی گیلان بر اساس اصول پدافند غیرعامل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز در جلسه ی کمیته ی بحران و پدافند غیرعامل این شرکت گفت: مجتمع های آبرسانی روستایی استان در سال های گذشته با رویکرد پدافند غیرعامل ساخته شده است.
محبعلی رنج ور افزود: نکات مربوط به ایمنی و پدافند غیرعامل در ۳۷ مجتمع آبرسانی مهم و حساس استان رعایت شده که بقیه ی مجتمع ها نیز امسال با تخصیص اعتبارات مورد نیاز زیر پوشش پدافندغیرعامل می روند.
وی، با تاکید بر تخصیص یک درصد از اعتبارات تملک دارایی ها به بحث پدافندغیرعامل تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ی پدافند غیرعامل، مانورهای متعددی از جمله تعویض و نصب شیرهای برقی و رفع نواقص خطوط آبرسانی روستایی گیلان اجرا می شود.
گفتنی است از ۶ – ۱۲ آبان ماه هفته ی پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.