به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فاطمه شیرزاد عصر‌امروز در‌مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳ آتش‌نشانی رشت ضمن خسته نباشید و خدا قوت به آتش نشانان گفت: آتش‌نشانان ایثارگر شهرستان رشت هرگز از پای خود کم نمیگذارند وخادمان مردم و همواره از تمامی توان خود در حوادث استفاده می‌کنند. سخنگوی شورای شهر‌رشت  با بیان اینکه آتش‌نشانان همیشه […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فاطمه شیرزاد عصر‌امروز در‌مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳ آتش‌نشانی رشت ضمن خسته نباشید و خدا قوت به آتش نشانان گفت: آتش‌نشانان ایثارگر شهرستان رشت هرگز از پای خود کم نمیگذارند وخادمان مردم و همواره از تمامی توان خود در حوادث استفاده می‌کنند.photo_2017-03-16_11-21-40

سخنگوی شورای شهر‌رشت  با بیان اینکه آتش‌نشانان همیشه به وظیفه سازمانی خود عمل می‌کننداظهار کرد؛یاد شهدای حادثه پلاسکورا گرامی میداریم و برای شادی روحشان درود می فرستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد دو شهید آتش نشانی رشت شهدای مرادی و عبدی گفت:آتش‌نشانان با خلوص نیت و شجاعانه با به خطرانداختن جان خود به دل خطر نفوذ کرده و جان و مال مردم را از خطر نابودی نجات می‌دهند.

شیرزاد توجه به ارتقای دانش سازمانی در‌همه حوزه ها به ویژه حوزه مذکور  را یک ضرورت خواند و گفت: بایدآتش نشانان این شهر از دانش و تخصص سطح کشور ی  برخوردار و  توزیع عادلانه تجهیزات ایمنی را داشته و به جایگاه خوبی برسد.

وی سازمان‌ آتش‌نشانی رشت را یکی از سازمان‌های خوب و‌موفق سطح کشور‌عنوان‌کرد و‌گفت: سازمان آتش‌نشانی رشت از جهت دانش و تخصص در جایگاه خوبی قرار‌دارد و ماموران آتش‌نشانی رشت در حوزه های ورزشی افتخارات خوبی را به برای استان به ارمغان آوردند.

شیرزاد با بیان اینکه ایستگاه های آتش نشانی رشت از ۵ ایستگاه به ۱۳ ایستگاه توسعه یافته است تصریح‌کرد: ۲ ایستگاه آتش‌نشانی دیگردر شهر رشت در حال احداث است و در آینده ای نزدیک هر ناحیه رشت دارای یک ایستگاه آتش‌نشانی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد:من امیدوارم  آتش نشانان به جایگاه اصلی خود برسند و ارتقاء شغلی و سلامتی شما مد نطر و اتفاقات خوبی برایتان رقم خورد تا بدور از دغدغه ها برای خدمات دهی به اسیب دیدگان  در اتفاقات حضور پیدا کنید.