اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه تحول دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری در نشست اعضای شورای هماهنگی رفاه گیلان در فرمانداری شهرستان صومعه سرا تشریح گردید .

/صفیر گیلان؛به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نشست دوره ای شورای رفاه مدیران دستگاههای حوزه وزارتی به میزبانی صومعه سرا و با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان برگزار گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به فعالیتهای این سازمان در یکساله سپری شده از شیوع کرونا ، توسعه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات و اجرای طرح نسخه های الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی را از مهمترین این اقدامات برشمرد .

وی با بیان اینکه بدنبال حذف تمدید اعتبار دفترچه ها از خردادماه امسال و پس از فراهم گردیدن بسترهای اولیه جهت صدور نسخه های الکترونیکی و تمهیداتی که برای پزشکان و مراکز طرف قرارداد در این زمینه مهیا گردید حذف تدریجی دفترچه های کاغذی درمان گام بلندی در مسیر تحول دیجیتالی سازمان محسوب میگردد افزود در بخش بیمه ای نیز از آبان ماه سالجاری تاکنون ۲۳ خدمت پرمخاطب از طریق سامانه es.tamin.ir بصورت غیرحضوری به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه میگردد که مجموع این دستاوردها در راستای جلب رضایتمندی بیشتر است خاطر نشان ساخت : طرح ۳۰۷۰ در این راستا جلوه ای بارز از اراده سازمان برای توسعه خدمات غیرحضوری است که طی آن کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سراسر کشور انتظار میرود .

پیگیری ساخت ساختمان جدید شعبه و راه اندازی درمانگاه برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در صومعه سرا از دیگر موضوعات مطروحه توسط مدیرکل استان در این نشست بود .