به گزارش صفیر گیلان ؛محمد رضا محسنی  با بیان اینکه اندیشه های ناب امام خمینی (ره) تنها مختص به ایران اسلامی نیست گفت: امروز شاهد صدور اندیشه های ناب امام در سراسر جهان هستیم و اینکه این اندیشه به عنوان یک الگو، مبنای اندیشه های جوامع اسلامی قرار گرفته است. فرماندار شفت با تأکید بر […]

به گزارش صفیر گیلان ؛محمد رضا محسنی  با بیان اینکه اندیشه های ناب امام خمینی (ره) تنها مختص به ایران اسلامی نیست گفت: امروز شاهد صدور اندیشه های ناب امام در سراسر جهان هستیم و اینکه این اندیشه به عنوان یک الگو، مبنای اندیشه های جوامع اسلامی قرار گرفته است.

فرماندار شفت با تأکید بر اینکه دستگاه های فرهنگی باید برای برگزاری مراسمی شایسته  برنامه ریزی مناسبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید از ابزارهای فرهنگی برای ترویج و تبیین اندیشه های ناب امام خمینی (ره) بهره گیری شود.

وی برپایی نمایشگاهی از آثار امام خمینی (ره) و برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  را نیز از برنامه های سالروز عروج ملکوتی امام راحل در این شهرستان برشمرد.

 

فرماندار شفت همچنین با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان، افزود: ستادهای فرعی نیز در دوبخش مرکزی و احمدسرگوراب تشکیل خواهد شد و در خصوص فضاسازی شهری این ایام نیز شهرداران تلاش بیشتر انجام خواهند داد.

به گفته این مسئول مراسمی نیز همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان شفت به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که اصناف و بازاریان در آن همکاری دارند.

محسنی در ادامه به میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: آذین بندی معابر و کوچه ها ، تبلیغات محیطی و برگزاری جشن های نیمه شعبان از دیگر برنامه های این روز در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه مفهوم انتظار و فرهنگ مهدویت باید در جامعه به ویژه جوانان ترویج داده شود افزود:  دشمنان به دنبال محواین اندیشه از جهان اسلام هستند.

فرماندار شفت به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و یادآورشد: باید ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد برای نسل جوان جامعه بیان و این فرهنگ انتقال یابد.