صفیر گیلان/زلیخا صفری؛ رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان سامانه تدارکات الکترونیکی را بعنوان یک تکنولوزی تعریف شده دانست و گفت:با سامانه تدارکات  الکترونیکی بهبود در هزینه مدیریتیکاهش زمان بهره مندی کاهش عوارض و شفافیتها و کاهش هزینه و غیرو را  به همراه دارد. به گزارش صفیر گیلان ؛همایش توجیهی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  با حضور رییس سازمان […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛ رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان سامانه تدارکات الکترونیکی را بعنوان یک تکنولوزی تعریف شده دانست و گفت:با سامانه تدارکات  الکترونیکی بهبود در هزینه مدیریتیکاهش زمان بهره مندی کاهش عوارض و شفافیتها و کاهش هزینه و غیرو را  به همراه دارد.

به گزارش صفیر گیلان ؛همایش توجیهی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  با حضور رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان،مسرور ریاست سازمان بازرسی گیلان و رییس بانک ملی استان در سالن همایش های بانک ملی در رشت با حضور مدیران ملی و استانی ظهر امروز  برگزار شد .

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه  و جناب مهندس بینایی و دیگر همکارانشان در حوزه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت گفت: بحث گسترش روز افزون فن اوری اطلاعات و  ارتباطات و به تبع آن اینترنت و … باعث دگرگونی عظیم و شگرف در فعالیت اقتصادی  و خدمات در این حوزه است که باعث افزایش دقت و سرعت و شفافیت و کاهش هزینه در زمان در دنیا کنونی  است.

دلق پوش تاکید کرد؛باید ارزش سامانه تدارکات الکتونیکی را به عنوان ودیعه علمی ارزشمند بدانیم و در سیستم هایی که به نوعی  اجرایی خدمات و معامله و تجارت و بازرگانی مشهود  … است از این بخش علمی استفاده کنیم .

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان سامانه تدارکات الکترونیکی را بعنوان یک تکنولوزی تعریف شده  دانست که برای تسهل در بدست اورد کالاها به وسیله سازمان تجاری و دولتی از طریق اینترنت کار می کند .

دلق پوش با بیان اینکه این سیستم به نوعی جریان خرید کالا و  خدمات و را بین خریدار   و تامین کننده یکپارچه می کند  گفت: این یکپارجگی و پیاده سازی سیستم هر دو سمت درگیر  معامله یعنی فروشنده و بهره بردار را با سود مواجه و کاهش عوارض و شفافیتها و کاهش هزینه و غیرو را  به همراه دارد.

ایشان با اشاره به اینکه ما امروز به عنوان یک سازمان دولتی  و دولت نظام مقدس یک اصل علمی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم وارد شدیم و در این عرصه در سالهای اخیر پیشرفتهای خوبی پیش امده و ما توانستیم حائز رتبه شویم.

دلق پوش از مردم ،مدیران ،کارشناسان و فعالان حوزههای تجاری و مدیریتی خواست تا کارها را در شان گیلان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما در بسیاری از عرصه های فرهنگی علمی و مدیریتی در استان ها  اول هستیم اظهار کرد؛باید جایگاهای بیشتر را با داشتن پتانسیل و ظرفیت و مردم  خوب گیلا ن و شرایط خوب  داشته باشیم .

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه  ما استان گردشگر پذیر با ۲۰ میلیون گردشگر هستیم گفت:ما استانی مرزی با ظرفیت دروازه ورود به اروپا ،استانی با دو بندر فعال ،استانی با اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی شمال کشور برخوردار  و استانی با داشتن صنعت و زیر ساختها هستیم و  با فراهم شدن شرایط بسیار مناسب ریلی و زمینی  و دریایی و ..  می توانیم  مبادله کالا ی اقتصادی و تجاری و کالا و خدمات را در آینده با این سامانه افزایش دهیم.

ایشان با تاکید بر اینکه ایا توانستیم با داشتن این شرایط خوب در حد و اندازه و متناسب با شتاب در عرصه پیشرفت خدمات خود را به روز کنیم ؟ گفت:نیاز است تا  ظرفیت سازی کنیم  بحث تجارت الکترونیکی و سامانه باید به ان پرداخته شود و بحث تجارت الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی با بهره گیری از ابزارهای موجود یک وظیفه است.

دلق پوش با اشاره به اینکه  باید فرایند خرید و معامله را افزایش دهیم تا بهبود در هزینه مدیریتی داشته باشیم  گفت:باید از سامانه تدارکات  الکترونیکی بهره ببریم زیرا این سامانه بهبود در هزینه مدیریتی را به ۳۴ درصد رسانده است  و در خصوص کاهش هزینه متوسط هم در راستای ایمنی ۴۸درصد کاهش داشتیم  .

وی افزود:در بحث کاهش زمان بهره مندی و سیکل زمانی ۵۰ درصد صرف جویی شده و این نشان می دهد باید در بحث کاهش هزینه دقت کنیم و خود را هماهنگ با سامانه الکترونیکی  برای انجام بهتر کارها به روز کنیم..