اختصاصی/صفیر گیلان؛سیامک احمد زاده عضو شورای شهر فومن در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای این شهر  با اشاره به اینکه انتظار داشتم فرماندار شهرستان و روسای ادارات باشند تا صحبت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم گفت: کار شرکتی‌ها و ۱۱۲ نفر چه شد که نیروهای شهرداری هستند از اسفند به این افراد فقط ۷ میلیون […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سیامک احمد زاده عضو شورای شهر فومن در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای این شهر  با اشاره به اینکه انتظار داشتم فرماندار شهرستان و روسای ادارات باشند تا صحبت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم گفت: کار شرکتی‌ها و ۱۱۲ نفر چه شد که نیروهای شهرداری هستند از اسفند به این افراد فقط ۷ میلیون کار مزد و حقوق داده شده که اگر سر انگشتی حساب شود چیزی برای وردنشان با این اجاره خانه ها نمی ماند و فصل مدارس شروع شد و بسیار پیگیری می‌کنند تا جواب بشنوند.

احمدزاده در خصوص ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهر فومن  که بسیار تلاش شده است گفت: شورای ترافیک پاسخ نمی‌دهد.

وی پارک شهر فومن را رها شده دانست و افزود:اتفاقاتی در آن مکان رخ می‌دهد که زیبنده شهر فومن نیست و نیازمند پیگیری از طریق نیروهای محترم انتظامی و شهرداری می‌باشد.

احمد زاده  در خصوص پارک جنگلی  و نامه‌ای که آمد اشاره و افزود: اما دیگر پیگیری نشد و نمی‌دانیم چرا نمی‌توانیم زمین آنجا را بگیریم.

احمد زاده سد معبر را چالش بزرگ شهر دانست  و گفت:پیاده‌رو در راستای توپولی و یابان ۴ دی  به گونه ای است که ۲۰ مترقدم نمی‌توانیم در آنجا راه برویم و سدمعبر وجود دارد و پیاده‌روهای دیگر سطح شهر نیز همین طور است .

وی خواستار شد تا بلوار شهید افتخاری پس از دادگستری و در سه راه باید میدان احداث گردد و اینکه پیاده‌روی آنجا کف‌پوش ندارد که خاک بلند می‌شوند و باعث آزار و اذیت شهروندان و مردم می‌گردد.

احمد زاده شیرابه سطل های زباله شهر را بلای جان نس کشیدن شهروندان واند و گفت: شیرابه ماشین حمل زباله طوری است که اگر زباله جمع آوری نگردد شهروندان بیشتر خوششان می‌آید

وی بهلاین بلوار کارگر و همچنین بلوار شهید فرجود  که رها شده است اشاره و افزود:شهردار فومن جلوی رفتار زشت و ناپسند برخی از کارکنان شهرداری که تکریم ارباب رجوع را رعایت نمی‌کنند بگیرند.