اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با اولین سالروز درگذشت موسس و بنیانگذار مجتمع صنایع سلولزی فومنات و اولین و تنها خط تولید هایگلاس ایران از سردیس زنده یاد مهندس علی مشمولی رونمایی شد. به گزارش خبرنگار صفیر گیلان مراسم رونمایی از سردیس مهندس مشمولی با حضور خانواده و جمعی از همفکران و علاقمندان آن مرحوم و  در محوطه ورودی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با اولین سالروز درگذشت موسس و بنیانگذار مجتمع صنایع سلولزی فومنات و اولین و تنها خط تولید هایگلاس ایران از سردیس زنده یاد مهندس علی مشمولی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان مراسم رونمایی از سردیس مهندس مشمولی با حضور خانواده و جمعی از همفکران و علاقمندان آن مرحوم و  در محوطه ورودی مجتمع نئوپان فومنات( تنها خط تولید هایگلاس ایران ) صورت گرفت.

مهندس علی مشمولی صنعتگری مهربان، کارآمد و کارآفرین بود و مجموعه صنایع او با داشتن مدیران کارآمد و متخصص از دانش فنی روز صنعت سلولزی دنیا برخوردار است.

کارفرمایان و کارگران عهدی دوباره بستند

در این مراسم رونمایی خانواده ، مدیران و کارگران مجتمع نئوپان فومنات عهدی دوباره بستند تا از انرژی مرحوم علی مشمولی که در این مجموعه جاری و ساری است با گذاشتن انرژی مضاعف و تکریم یکدیگر در راستای موفقیت روز افزون مجموعه در ارائه تولید با کیفیت به بازار گام های محکم بردارند.

شرکت نئوپان فومنات 

شرکت نئوپان فومنات در سال ۱۵/۱۱/۱۳۷۵ با شماره ثبت ۱۲۷۹۰۵ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید این شرکت سال ۱۵/۰۹/۱۳۸۲ پروانه بهره برداری صنایع و معادن با ظرفیت تولید ۴۸۰۰۰متر مکعب و سال ۳۱/۰۶/۱۳۸۶ کارت بازرگانی اخذ نمود و با ۸۲ نفر شروع به فعالیت نمود.

این شرکت کلیه مجوز های لازم را اخذ نموده است و در حال حاضربه  فعالیت تولیدی در سطح وسیع مشغول است.

مجتمع صنایع سلولزی فومنات در میان کوهپایه های زیبای البرز، منطقه سردار جنگل گیلان، با هدف تقویت تولید ملی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی، در زمینی به مساحت بیش از ۴۲ هکتار احداث گردیده است تا با احترام به بقای جنگل عزیز و ایجاد فضای مناسب اقتصادی زمینه ساز پرورش سریع الرشد ترین درخت دنیا یعنی صنوبر در مزارع شده تا رونق و اشتغال را برای اهالی منطقه و دیگر نقاط کشور فراهم آورد.

این مجتمع در راستای تنوع تولیدات و احترام به نیاز مصرف کنندگان، خطوط تولید ام دی اف، روکش ملامینه و هایگلاس با قابلیت تولید انواع رنگ ها و طرح را، راه اندازی نموده است. تنوع طرح و رنگ محصولات تولید این شرکت، در کشور کم نظر و حاکی از توجه به نیازهای مشتریان می باشد.

مجتمع صنایع سلولزی فومنات علاوه بر خط تولید نئوپان، یک خط تولید MDF خام، یک خط آغشته سازی، چهار خط روکش ملامینه و یک خط هایگلاس را با افتخار راه اندازی کرده است.

خط تولید هایگلاس این شرکت که با نام تجاری پلی گلاس فومنات به بازار عرضه میگردد اولین و تنها خط تولید هایگلاس ایران میباشد که تخته هایی در ابعاد بزرگ ۳٫۶۶ × ۱٫۸۳ تولید می نماید و تنها تولید کننده این ابعاد هست که محصول تولیدی این مجتمع از نظر کیفی نیز رقیب محصولات مشابه خارجی می باشد.

گروه صنعتی فومنات با بهره گیری از کارشناسان و نخبگان صنعت و دانشگاه همواره در حال بهینه سازی تجهیزات، ماشین آلات و ارتقای کیفیت می باشد. محصولات این مجتمع در حال حاضر از استاندارد ملی ایران تبعیت می نماید و بالاترین کیفیت به بازار عرضه می گردد.
گفتنی است با راه اندازی خطوط تولید جدید نئوپان با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ مترمکعب در روز، ظرفیت تولید نئوپان خام به ۶برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت و مجموع ظرفیت تولید آن به ۱۴۰۰ مترمکعب در روز خواهد رسید.

مجتمع نئوپان فومنات در نظر دارد تا در آینده نزدیک یک خط فوق برجسته به این مجموعه اضافه  برای حمایت از تولید داخلی اضافه کند.

عمده ماده اولیه مصرفی کارخانه مقطوعات چوبی غیر قابل استفاده در صنایع دیگر است که به صورت هیزمی و ضایعات نجاری (مانند پشت لا و خاک اره) می باشد.

اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر در مجتمع نئوپان فومنات 

پی نوشت/شرکت نئوپان فومنات در سال ۱۵/۱۱/۱۳۷۵ با شماره ثبت ۱۲۷۹۰۵ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید این شرکت سال ۱۵/۰۹/۱۳۸۲ پروانه بهره برداری صنایع و معادن با ظرفیت تولید ۴۸۰۰۰متر مکعب و سال ۳۱/۰۶/۱۳۸۶ کارت بازرگانی اخذ  و با ۸۲ نفر شروع به کارنمود. این شرکت کلیه مجوز های لازم را اخذ نموده است و هم اکنون حدود ۵۰۴ نفر را رسمی در لیست بیمه خود به عنوان کارگر و کارمند دارد و در مجموعه ۶۰۰ نفر در این مجتمع تولیدی نئوپان اشتغال دارند.

تنظیم/زلیخا صفری

سردیس مشمولی نئوپان فومنات نئوپان فومنات مشمولی

سردیس مشمولی نئوپان فومنات

نئوپان مشمولی سردیس نئوپان فومنات