به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جشن بزرگ «میلاد کوثر» که به همت حوزه  بسیج خواهران کوثر النبی و سپاه ناحیه شفت برگزار شد  ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: سال ۹۵ […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جشن بزرگ «میلاد کوثر» که به همت حوزه  بسیج خواهران کوثر النبی و سپاه ناحیه شفت برگزار شد  ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: سال ۹۵ با نام مبارک حضرت فاطمه(س) آغاز و پایان آن نیز به این نام مبارک ایشان  مزین شده  و سال سال فاطمی است.

وی در سخنان خود در بخشی به  ولادت فاطمه و در بخشی دیگر به کلام نور انی اهل بیت در مورد زنان پرداخت و گفت: در قبل از ولادت فاطمه زهرا(س) اتفاقاتی افتاد که برای هیچ معصومی اتفاق نیافتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به محض تولد این حضرت خداوند سوره ای تمام در وصف ایشان بر پیامبر نازل کردند، یادآورشد: خود خداوند نام فاطمه را سه سال قبل تولدش و قبل از بعثت پیامبر  بر نبی مکرم  به ایشان بشارت می دهد.

وی به جایگاه فاطمه (س)اشاره و افزود: اینجا بحث جایگاه ومقام  نیست جایگاه و رتبه فاطمه  بالاست ولی فاطمه (س)ربط دهنده همه وجود امکان است.

حجت السلام تسخیری به حضرت خدیجه و زندگی سراسر برکت او با پیامبر اسلام اشاره و اظهار کرد: هر مادری این شایستگی نسیبش نمی شد که فرزندی چون فاطمه در دامن بپروراند و این عنایت خداوند به این بانوی بخشنده بود که تمام ثروتش را برای فقرا بخشید.

ایشان پاداش خداوند را برای بندگان در پاداش دنیایی و پاداش اخروی  دید و افزود: خدیجه هم ثاحب مال و ثروت و هم همسری چون پیامبر و هم فرزندی چون زهرا (س) داشتکه این پاداش خداوند به این بانوی ایثارگر بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ما نتوانستیم فاطمه را انگونه که بود و هست درک کنیم گفت:بعد از ولادتش زمین تحمل ایشان را نداشت.

حجت الاسلام تسخیری با تأکید برضرورت شناخت و الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: زندگی ۱۸ ساله این بانوی گرامی اسلام به ما درس عفت، غیرت، سیاست، دیانت، حجاب، همسرداری، تربیت فرزند، قناعت  و…داد.

وی تأکید کرد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده و خیر برکات  از آن اوست ./زلیخا صفری