به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای مسکن شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و با حضور مهندس پدرام مدیرکل مسکن و شهرسازی استان و علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد. در این جلسه که با محوریت مسکن مهر فومن برگزار شد و به دستور فرماندار […]

به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای مسکن شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و با حضور مهندس پدرام مدیرکل مسکن و شهرسازی استان و علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت مسکن مهر فومن برگزار شد و به دستور فرماندار شهرستان، روسای ادارات خدمات رسان آب و فاضلاب شهری و روستایی، گاز و ثبت اسناد شهرستان به منظور مشارکت در رفع مشکلات در آن حضور داشتند، مسائل باقی مانده پیش روی این پروژه شهرستان فومن مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
محسنی فرماندار شهرستان با اشاره به این که هدف از این جلسه، تصمیم گیری و رفع مشکلات مسکن مهر فومن است، بر همکاری و تشریک مساعی مسئولین استانی و شهرستانی در این خصوص تاکید کرد.
فرماندار شهرستان با اشاره به لزوم اهتمام دستگاه ها در رفع نواقص و کمبودهای موجود در این پروژه، تصریح کرد: اداره گاز شهرستان هر تعداد علمک مورد نیاز را ظرف یک هفته تهیه و نصب کند و درخصوص انتقال آب شرب نیز، مخزن آب مسکن مهر ظرف ۴۵ روز انجام گردد.
محسنی با تشکر از تشریک مساعی بانک مسکن درخصوص صدور دفترچه های اقساط برای مالکان واحدها، خواستار همکاری و هم اندیشی کارشناسانه دستگاه ها به منظور صدور سند تجمیعی پروژه و رفع موانع قانونی از طریق توافقات بین دستگاهی شد و افزود: ظرف مدت یک هفته، اداره کل راه و شهرسازی، ثبت اسناد و بانک مسکن جهت ارائه راهکار صدور سند تجمیعی و تفکیکی در این پروژه ارائه راهکار کنند.
علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به نزدیکی اتمام کار پروژه، خواستار تسریع در تکمیل کار با تشریک مساعی دست اندرکاران شد.
مهندس پدارم مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز درخصوص صدور اسناد تفکیکی و فروش زمین ها و اسکلت های ابنیه فاقد متقاضی، در صورت صدور مجوزها و همکاری های قانونی، اعلام آمادگی کرد.
همچنین رئیس هیئت تسویه پروژه مسکن مهر، نیاز به تسویه حساب با افراد انصرافی، رفع مشکل دیواره رودخانه جنب محوطه، نصب مخزن دائمی آب، اخذ سند تفکیکی آپارتمان ها، دریافت پایان کار و تفکیک پروانه را به عنوان عمده مشکلات پروژه برشمرد.
در ادامه، روسای ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی، گاز و ثبت اسناد شهرستان به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در این حوزه پرداختند.