اختصاصی صفیر گیلان،فرمانده سپاه  ناحیه فومن ازمراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و بزرگداشت شهداء بیت المقدس بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بالامحله فومن خبر داد و گفت:این مراسم  با سخنرانی سردار  اصغر شکراللهی فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه  برگزار می شود. فردین میرزاپور  با اشاره به شعار  امسال […]

اختصاصی صفیر گیلان،فرمانده سپاه  ناحیه فومن ازمراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و بزرگداشت شهداء بیت المقدس بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بالامحله فومن خبر داد و گفت:این مراسم  با سخنرانی سردار  اصغر شکراللهی فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه  برگزار می شود.

فردین میرزاپور  با اشاره به شعار  امسال بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر با شعار«من انقلابی ام» گفت:ما در این هفته بیش از ۴۰ برنامه در سطح شهرستان خواهیم داشت.

میرزاپور سوم خرداد را روز فراموش نشدنی در بین اقشار مردم انقلابی ایران اسلامی خواند و گفت:حماسه آزاد سازی خرمشهر روز  فراموش نشدنی در تاریخ کشور و انقلاب بوده و همواره چون برگ ذرین می درخشد.

photo_2017-05-23_10-31-42

وی سوم خرداد را روز پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی خواند و گفت: سوم خرداد یعنی دیدن دست برتر خداوند بر تمام دستها است.

میرزاپور با اشاره به اینکه همه باید از این روز درس بیاموزیم تصریح کرد؛ هر جا مسئولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دست خدا را ببینند و به ان اعتقاد داشته باشند انجا سربلند و برتر خواهند بود .

فرمانده سپاه ناحیه  فومن با بیان اینکه امروز جوانان و همه ی کسانیکه می توانند در سرنوشت کشور سهیم باشند و کشور را به قله پیروزی برسانند باید به مطالعه دقیق از این فتح بزرگ آگاهی و اطلاعات داشته باشند گفت:جوانان امروز باید مثل جوان آنروز با مجاهدت و تلاش به میدان امده  وبا  نیت خالص  در راه خدا  قدم بردارد.

میرزاپور خواستار روحیه جهادی و انقلابی در تقابل با دشمن شد و اظهار کرد؛از تمام ظرفیتها  برای رهایی کشور ایران از توطئه های دشمن بهره برده و موانع را با تکیه بر قدرت الهی از پیش روی انقلاب برداریم.

ایشان بزرگترین درس سوم خرداد روز آزادی خرمشهر را تشخیص درست قدرت الهی خواند و گفت: نباید به قدرت دیگری متکی شویم زیرا قدرت دشمن قدرتی پوشالی است.

فرمانده سپاه  ناحیه فومن ازمراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و بزرگداشت شهداء بیت المقدس بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بالامحله فومن خبر داد و گفت:این مراسم  با سخنرانی سردار  اصغر شکراللهی فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه  برگزار می شود.

میرزاپور از گلباران مزار شهدا ، سرکشی از خانواده شهیدان ،افتتاح ۷ واحد مسکن محرومین،افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت،پیاده روی ویژه خواهران،افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت سوم خرداد، برگزاری مسابقات ورزشی،نشست های بصیرتی  و برنامه های دیگر در سطح مساجد شهرستان خبر داد./زلیخا صفری راسته کناری