به گزارش صفیر گیلان، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: نامه محرمانه سازمان بازرسی و وزیر بهداشت را بخوانید. ایشان سونامی سرطان را در کشور رواج داده است و درصد آلودگی از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده است . وی با بیان اینکه حجتی ۵ سال فرصت […]

 

به گزارش صفیر گیلان، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: نامه محرمانه سازمان بازرسی و وزیر بهداشت را بخوانید. ایشان سونامی سرطان را در کشور رواج داده است و درصد آلودگی از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده است .

وی با بیان اینکه حجتی ۵ سال فرصت داشت مشکلات بخش کشاورزی را حل کند، گفت: تب برفکی از سال ۹۴ شروع شد و الان هم ادامه دارد. متاسفانه سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی ما را به سمت واردات سوق می‌دهد. زمانی که آنفلوآنزای مرغی شیوع پیدا کرد، به درستی با آن مقابله نشد و با توجه به وضعیت واردات، این وزارتخانه می‌توانست جلوی این خیانت بزرگ را بگیرد .

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت تخم‌مرغ از۶۰۰ تومان  به ۱۵۰۰ تومان و قیمت مرغ از ۴۵۰۰ تومان به ۸۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: نباید محصولات تراریخته وارد کشور می‌شد اما این محصولات را از کشورهای دیگر وارد کشور کردید و سونامی سرطان را رواج دادید .

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید نخ ابریشم از ۱۰ هزار تن به ۱۰۰ تن کاهش یافته، گفت: بیکاری را چطور می‌خواهید حل کنید، شما ابریشم و چای کشور را نابود کردید. اگر جرات دارید با چای‌کاران دست بدهید. دستان پینه بسته آنها مثل اره دست شما را می‌برد .

لاهوتی با بیان اینکه تولید چای از ۸۰ هزار تن به ۲۰ هزار تن رسیده است، یادآور شد: واردات برنج ۸۶ درصد و واردات ذرت ۴۰ درصد افزایش یافته است ضمن اینکه شاهد افزایش واردات ذرت و سویا بودیم و صادرات پسته هم ۴۸ درصد کاهش پیدا کرده است.