به گزارش صفیر گیلان؛امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است، دلار در بازار ارز ایران تا ۱۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت خورده است.  سکه چهار میلیون تومان را رد کرد قیمت  سکه امامی از مرز ۴ میلیون تومان گذشت. امروز قیمت سکه رکورد جدیدی را در بازار ثبت کرد. […]

 
به گزارش صفیر گیلان؛امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است، دلار در بازار ارز ایران تا ۱۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت خورده است.
 سکه چهار میلیون تومان را رد کرد
قیمت  سکه امامی از مرز ۴ میلیون تومان گذشت. امروز قیمت سکه رکورد جدیدی را در بازار ثبت کرد. قیمت سکه امامی از مرز ۴ میلیون تومان رد شد و تا قیمت ۴ میلیون صد هزار تومان را هم تجربه کرد.

سکه بهار آزادی در بازار امروز سه میلیون و ۳۳۲ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به معاملات روز گذشته ۱۸ هزار تومان رشد قیمتی داشته است.بهای نیم سکه اکنون یک میلیون و ۸۳۲ هزا رتومان است که نسبت به دیروز ۸ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.ربع سکه در بازار امروز به قیمت ۹۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۸۵۰۰ تومان جهش قیمتی داشته است.هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون به قیمت ۳۰۷هزار تومان رسید.
دلار ۱۰ هزار تومان را رد کرد
امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است، دلار در بازار ارز ایران تا ۱۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت خورده است.
بازار ارز امروز نرخ تاریخی ۱۰ هزار تومان را برای دلار ثبت کرد.
در ادامه نوسانات بازار ارز و قیمت‌هایی که مشخص نیست بر چه اساسی هر روز برای دلار ثبت و معامله می‌شود، امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است، دلار در بازار ارز ایران تا ۱۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت خورده است.
تغییرات در راه است؟
با توجه به شرایط فعلی بازار بیشتر تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند .هفته گذشته رییس کل بانک مرکزی تغییر کرد اما خبرها در مورد تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد. همچنین هنوز خبری در مورد تغییر وزیر اقتصاد تایید نشده است.
حالا همه نگاه ها به حسن روحانی دوخته شده است ؛ آیا تصمیم به تغییر را عملی خواهد کرد؟