به گزارش صفیر گیلان؛ علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان  در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای گیلان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان ابراز خرسندی کرد که صدا و سیمای مرکز گیلان به عنوان مرکزی فعال و پیشرو در کشور محسوب می شود. ایشان درباره […]

به گزارش صفیر گیلان؛ علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان  در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای گیلان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان ابراز خرسندی کرد که صدا و سیمای مرکز گیلان به عنوان مرکزی فعال و پیشرو در کشور محسوب می شود.

ایشان درباره تعداد و دستاوردهای تولید و خدمات فناورانه شرکت های فناور و دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری گیلان مطالبی بیان کرد و گفت: امروزه بیش تر از پیش، شرکت های فناور نیاز به حمایت های رسانه ای دارند چون وارد مرحله فروش و بازاریابی شدند.

از دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان استان حمایت می کنیم
در ادامه محمدباقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان ضمن ابراز تشکر از حضور این هیات، به ظرفیت‌های استان در حوزه فناورای و نوآوری اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف رسانه، نمایش و ارائه ظرفیت‌های بالقوه نوآوری و فناوری، و همچنین ظرفیت‌های بوجودآمده اقتصادی و تجاری سازی نوآوری است.

وی بر لزوم همدلی و ارتباط پارک علم و فناوری گیلان و صدا و سیمای مرکز گیلان بیش از پیش تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تحقق این امر مهم در راه توسعه همه جانبه استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور این استان قدم برداریم.

در این دیدار معاونین خبر، صدا و سیمای، مرکز گیلان و همچنین معاون فناوری ، مدیر مراکز رشد و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری گیلان نیز حضور داشتند.