به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در سطح شرکت های گاز استانی، بر لزوم توجه و آگاهی بیشتر مسئولین و عوامل اجرایی بر نکات ایمنی تاکید نمود. مراسم معارفه معاونین بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان با حضور هیات رئیسه […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در سطح شرکت های گاز استانی، بر لزوم توجه و آگاهی بیشتر مسئولین و عوامل اجرایی بر نکات ایمنی تاکید نمود.

مراسم معارفه معاونین بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان با حضور هیات رئیسه در سالن همایش روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای معاونین جدید، از وجود نیروهای توانمند و سختکوش در بدنه شرکت گاز سخن گفت و بر لزوم توجه بیشتر به بحث نیروی انسانی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در سطح شرکت های گاز استانی، بر لزوم توجه و آگاهی بیشتر مسئولین و عوامل اجرایی بر نکات ایمنی تاکید نمود.

مهندس اکبر اظهار داشت: شرکت گاز یک بنگاه اقتصادی است فلذا لازم است علاوه بر داشتن روحیه خدمتگذاری در جهت توانمندسازی کارکنان و جامعه نیز قدم های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در همایش مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی بر لزوم توجه ویژه به مسئله وصول مطالبات تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته شرکت گاز استان گیلان در زمینه  اجرای پروژه های بند«ق» توانسته با کمترین هزینه بیشترین میزان گازرسانی را در مقاسه با سایر استانها انجام دهد. همچنین شرکت گاز استان گیلان در زمینه گازرسانی به صنایع در چند سال اخیر یکی از شرکت های پیشرو بوده است.

در پایان این مراسم آقایان مهرزاد سمیعی و بهروز مسعودی نیا احکام خود را بعنوان معاونین بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح ها از مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان دریافت نمودند.