به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس پلیس راهور استان به همراه جمعی از کارکنان در دیدار با خانواده معظم شهید ” مهدی صدیقیان ” گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ ” محمدرضا محمدی ” به همراه جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید ” مهدی […]

به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس پلیس راهور استان به همراه جمعی از کارکنان در دیدار با خانواده معظم شهید ” مهدی صدیقیان ” گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ ” محمدرضا محمدی ” به همراه جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید ” مهدی صدیقیان ” بیان داشت: بدون تردید شهدا شایستگی این مقام بزرگ را داشتند و به آن نائل شدند؛ آن‌ها از با ارزش‌ترین سرمایه‌های دنیوی چشم پوشی کردند و برای آزادی، امنیت و سربلندی اسلام و ایران عزیز جان خود را تقدیم کردند.
وی افزود: اگر امروز مردم ایران اسلامی در ناامن‌ترین منطقه دنیا با اقتدار و امنیت کامل زندگی می‌کنند به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدا است.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون خون تک‌تک شهدای بزرگوار است بیان داشت: خانواده شهیدان با صبر و بردباری راه این عزیزان را ادامه می‌دهند و همواره مدافع انقلاب و کشور هستند.

وی افزود: وظیفه همه ما است که با افتخار خدمتگزار آن‌ها باشیم هرچند که شهیدان بزرگوار ما زنده هستند و با توجهات خاص الهی مشکلات و کمبودهای مادی و معنوی خانواده‌های خود را مرتفع می‌کنند اما این امر مسئولیت ما را در تکریم خانواده شهدا کم نخواهد کرد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مسیر شهادت در نیروی انتظامی با گذشت سال‌ها از انقلاب و دفاع مقدس همچنان باز است و شهدای مظلوم ناجا در مقابل اشرار و منافقان، مدافع وطن هستند و بدون ترس و با اقتدار از کیان، امنیت و ناموس کشور دفاع می‌کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تا آخرین نفس بر عهد و پیمان خود با شهدا هستیم و اجازه نخواهیم داد دشمن به مقاصد شوم و پلید خود در ایران دست یابد.
گفتنی است شهید ” مهدی صدیقیان ”  فرماندهی انتظامی کردستان بود که در سال ۱۳۶۲ در درگیری با منافقان کوردل بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.