به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت،؛سردار سرتیپ علی شمشیری در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۲۵۰ شهید شهرستان شفت که عصر پنج شنبه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به ایام شهادت  حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت به مردم شهید پرور منطقه شفت، گفت: یادآوری شهدا  و ائمه باعث […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت،؛سردار سرتیپ علی شمشیری در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۲۵۰ شهید شهرستان شفت که عصر پنج شنبه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به ایام شهادت  حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت به مردم شهید پرور منطقه شفت، گفت: یادآوری شهدا  و ائمه باعث افزایش معرفت در  ما  می شود.

ایشان به  جایگاه گیلان  در جنگ  اشاره  افزود: گیلان جزء ۱۰ استان اول از نظر حضور در جبهه جنگ بود و ۲۰۵ شهید شفت نشانه حضور جوانان منطقه در جبهه و جنگ بود

مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه تقدیم کردن هشت هزار شهید در گیلان و ۲۵۰ شهید و ۳۵۰ جانباز و خانواده شهدا در شهرستان شفت بیان کننده این موضوع است، گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های شهرستان شفت وجود علما و شخصیت های بزرگی همچون سید محمدباقر شفتی است.photo_2017-03-02_09-09-00

شمشیری از انهایی که می خواهند انقلابی بمانند وخواست تا شجاعانه در برابر ابرقدرتها ایستادگی کنندوکتاب «منشور روحانیت» امام (ره)را  مدام مطالعه کنند.

سردار شمشیری به وضعیت منطقه خاورمیانه اشاره و گفت؛تا سال ۵۷ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران مهره اسرائیل و آمریکا در منطقه بود که اوامر آنها را اجرایی می کرد.

ایشان  به نقش تأثیرگذار ایران در حال حاضر در منطقه و جهان، یادآورشد: امروز ایران الهام دهنده بسیاری از انقلاب های کشورهای منطقه و جهان محسوب می شود.

سردار سرتیپ شمشیری علت نماد ایران را برای مسلمانان جهان به دلیل سابقه علما و شخصیتهایی چون امام (ره) و مقام رهبری و شهدا و.. خواند  و گفت: شهدا نشانه درخشش کشورمان هستند.

ایشان قدرت حزب الله را در رهنمودها و بیانات امام خواند و اظهار کرد؛عظمت انقلاب ما مقاومتی است که هنوز ادامه دارد.

 وی قدرت امروز جهان اسلام وملت ایران  را از سالها مقاومت در جنگ تحمیلی و شهدا خواند و افزود: تفکر امام وانقلاب ما و جنگ جواب قطعی ما به دشمنان بود.

شمشیری گفت: امروز اثر شهدا را در این شهرستان می بینیمو ما در جنگ کمر ابرقدرت را شکستیم و حس برادری و دوستی را به مردم جهان نشان دادیم که می توان علیه ابرقدرتها ایستاد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی با اشاره به اینکه شما امروز بخاطر ارزشهای شهدا اینجا جمع شدید گفت:این برکات جنگ است.

شمشیری جنگ ما را جنگ حق علیه باطل خواند و گفت:عزت و افتخار و اثرات جنگ یادمان باشد زیرا برخی بالاترین سرمایه وجودی خود را تقدیم کردند پس مراسمات شهدا باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه در آینده نیز صحنه ها و مسائل حساس  برای ایران وجود خواهد داشت، تأکید کرد: حضور در صحنه، دقت در فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آن سبب خواهد شد که بسیاری از گره ها باز و مشکلات حل شود.

امروز در یادواره شهدا که حضور  هیئت های زنجیر زنی و راه اندازی هیأت سینه زنی، مداحی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا برشکوه یادواره شهدا افزود و مردم نشان دادند که شهدا ماندگار و زنده هستند.تنطیم خبر؛زلیخا صفریphoto_2017-03-02_09-09-16photo_2017-03-02_08-21-00photo_2017-03-02_08-19-33photo_2017-03-02_08-18-17

photo_2017-03-02_08-18-17