اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد. ناصر حاج محمدی شهردار رشت بیان داشت: قبل از مشورت با اعضای شورای شهر رشت از آن در اقصی نقاط شهر بازدیدی داشتم و متوجه شدم […]

 اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد.
ناصر حاج محمدی شهردار رشت بیان داشت: قبل از مشورت با اعضای شورای شهر رشت از آن در اقصی نقاط شهر بازدیدی داشتم و متوجه شدم که شهرداری هیچ افقی برای کوتاه مدت و بلند مدت ندارد و برای آینده شهر هیچ چشم اندازی نداشته است.

وی با تاکید بر ضرورت طراحی چشم انداز برای شهر رشت تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود و فراهم بودن بستر توسعه در این شهر حس می شود که سالیان سال در شهر رشت کوتاهی شده است.

  حاج محمدی با تاکید بر مشکلات عدیده در شهر رشت خاطرنشان کرد: نوید آن می دهم که با کمک و همراهی مسئولین بلند پایه استان و اعضای شورای شهر و معاون عمرانی وزیر کشور که خود را عضو دوازدهم شورای شهر رشت می داند گام های بلندی در توسعه شهر رشت برداریم.

شهردار رشت گسیختگی افکار را تنها مشکل شهر رشت دانست گفت: امروز با جمعیت فعلی شهرداری باید گفت، شهرداری اصلا چابک نیست. با داشتن ۴ هزار پرسنل این وضعیت شهر زیبنده رشت نیست.

ناصر حاج محمدی با تاکید بر ورود بیست میلیون گردشگر در رشت خاطرنشان کرد: مشکل پسماند سراوان و رودخانه های آلوده این شهر به فرمایشات استاندار با جان و دل گوش فرا داده و با هدایت و حمایت شخص استاندار و دیگر همکاران در اولین گام سعی خواهد شد حداقل یک سوم مشکل مرتفع گردد.

image_2019_6_15-10_34_26_902_A7Himage_2019_6_15-10_33_30_684_7bE

وی وجود تالاب عینک در مرکز شهر را بهترین فرصت اقتصادی خواند و یاد آور شد: امروزه در تمام دنیا هزینه های هنگفت برای ایجاد آب بند می شود در حالیکه این آب بند زیبا در این شهر وجود دارد.

شهردار رشت از بیان تمامی برنامه های خود دریک جلسه مجزا خبر داد و افزود: امروز به دکتر جمالی نژاد، استاندار و تمامی افراد این شهر قول میدهم که طبق برنامه و دستورالعمل های ارائه کار شروع و از فردا در جمع شهروندان حضور خواهم داشت مردم نباید شهردار را در پشت درهای بسته بیابند.

 حاج محمدی شهرداری ملک همگان خواند و خاطرنشان کرد: شهردار باید روزانه ۵۰۰ میلیون تومان حقوق دهد، حال باید ببینیم که آیا شهرداری روزانه ۵۰۰ میلیون تومان خروجی برای مردم دارد.
image_2019_6_15-10_32_57_355_FLtphoto_2019-06-15_20-59-37 (2)_0

فعالیت شهرداری دو شیفته

وی افزود: از این به بعد شهرداری دو شیفته کار خواهد کرد و ۴۰۰۰ پرسنل در شهرداری برای سه شفیت کار هم کافی است.

شهردار رشت در پایان سخنانش اذعان داشت: امید است شهرداری ازحالت خدمات دهی به شهرداری فرهنگ محور و اقتصاد محور و… تبدیل گردد. وقول خواهم داد ماه عقب ماندگی ها جبران خواهد شد.

در این مراسم مصطفی سالاری استاندار گیلان، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مسعود نصرتی قائم مقام سازمان شهرداری های کشور میر شمس مومن زاده فرماندار رشت، سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، رضا رسولی نائب رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن عاقل منش رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر، حامد عبدالهی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، حجت جذب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، اسماعیل حاجی پور، محمد حسن علیپور، فرهام زاهد، احمد رمضانپور نرگسی و بهراد ذاکری دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، بهارمست سرپرست شهرداری رشت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، کارکنان شهرداری رشت و اصحاب رسانه حضور داشتند.