شهرداری رشت اجرای دو پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و روشنایی در مسکن مهر را آغاز نمود.

 به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سید محمد احمدی شهردار رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  مسکن مهر رشت با بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از همان ابتدا با برخی مشکلات زیرساختی از جمله فقدان روشنایی کافی و آسفالت کوچه ها مواجه بود که به رغم تلاش های صورت گرفته ، برخی از آنها ناتمام و نیازمند توجه ویژه است .

وی ادامه داد: وجود مشکلات زیرساختی در مسکن مهر و عدم تکمیل پروژه آسفالت خیابان ها منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای ساکنان این منطقه در هنگام تردد به ویژه در زمان بارندگی گردید، به همین دلیل ساکنان این منطقه خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به این موضوع بودند.

شهردار رشت افزود: آسفالت معابر کمترین مطالبه شهروندان خاصه ساکنان مسکن مهر است که تلاش نمودیم علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا با اجرای دو پروژه فوق نسبت به رفع مشکلات و تامین رفاه ساکنان آن اقدام نماییم  . 

سید محمد احمدی اذعان داشت: با پیگیری های لازم هزینه اجرایی این پروژه از محل اعتبارات دولتی تامین گردید وتوانستیم عملیات اجرایی پروژه زیرساخت های آسفالت و روشنایی مسکن مهر را با مبلغی بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال آغاز نماییم.

وی گفت:  این پروژه که شامل ۴۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و نصب ۷۵ چراغ روشنایی ۹ متری است، در طول مدت ۹ ماه به اتمام خواهد رسید.

شهردار رشت در پایان تصریح کرد:  با توجه به اهمیت اجرای این پروژه و به منظور جلب رضایت شهروندان، مراحل تجهیز و تکمیل کارگاه پروژه فوق به سرعت در حال انجام و عملیات اجرایی بهسازی، آسفالت و نصب چراغ های روشنایی آغاز گردید.