به گزارش صفیر گیلان؛ فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه شهردار رشت با علم و آگاهی مدیریت شهر را پذیرفت اظهار کرد: تمامی شهرداریهای کشور بدهی دارند و این مشکل مختص شهر رشت نیست. وی با بیان اینکه به رخ کشیدن بدهی شهرداری رشت و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی کار صحیحی نیست گفت: […]

به گزارش صفیر گیلان؛ فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه شهردار رشت با علم و آگاهی مدیریت شهر را پذیرفت اظهار کرد: تمامی شهرداریهای کشور بدهی دارند و این مشکل مختص شهر رشت نیست.
وی با بیان اینکه به رخ کشیدن بدهی شهرداری رشت و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی کار صحیحی نیست گفت: قرار نیست از یکدیگر فقط تعریف کرده و تا زمانیکه منافع شهروندان و شهر تامین شود از شهردار حمایت می کنیم.
شیرزاد با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت رشت تصریح کرد: دستهای پشت پرده ای وجود دارد که در مسیر اجرای آسفالت رشت سنگ اندازی کرده و نمی خواهند اجازه بدهند کارخانه آسفالت شهرداری رشت در این حوزه فعالیت کند.
وی به عدم انجام تعهدات دولت پیرامون دستگاه زباله سوز رشت اشاره کرد و گفت: باید اقدامات را انجام بدهیم و انوری مدیر کل اداره  مالیاتی گیلان باید سیاستهای خود را تغییر داده و به عنوان یک مدیر غیر بومی اگر قصد دارند در گیلان باقی بمانند باید تعاملات بیشتری انجام بدهند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت به خودروهای مستهلک شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: تمامی خودروهای شهرداری رشت نیازمند بازنگری هستند .