اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنج شنبه( ۱۴ تیرماه) در جلسه شورای اداری  شهرستان  شفت با بیان اینکه همدلی و همکاری و تعامل بین دستگاهی مهمترین راهکار خروج از بحران های اخیر است گفت: مدیران تلاش کنند تا با اخلاق مداری در میان مردم حاضر […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنج شنبه( ۱۴ تیرماه) در جلسه شورای اداری  شهرستان  شفت با بیان اینکه همدلی و همکاری و تعامل بین دستگاهی مهمترین راهکار خروج از بحران های اخیر است گفت: مدیران تلاش کنند تا با اخلاق مداری در میان مردم حاضر شوند.

وی حضور در جمع مردم را برای رضایت و ارامش مردم امری ضروری خواند و گفت: ایجاد یاس و نامیدی دربین مردم امروز بزرگترین خطاهاست.

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه امروز با هدایت و رهنمودهای رهبر فرزانه و وحدت و همدلی از بسیاری از بحرانها گذر کردیم اظهار کرد؛ما چنین شرایط و وضعیت نا مطلوب را در گذشته در هشت سال دفاع مقدس در تحریم در ترور اشخاص و …. داشتیم.

افتخاری عبور از بحران ها و تحریم های اخیر کشور را در میان مردم حضور داشتن خواند و گفت: مدیران و مسئولان در ساعات فراغت از کار در جمع مردم و به بازدید و شنیدن درد و دل مردم  در روستاها بروند..

وی از متوقف شدن کلیه صادرات برق  خبر داد و گفت: امروز صادرات برق به عراق و افغانستان متوقف شده است تا نیاز برقی مردم  در کشور تامین شود.

وی خواستار کنار گذاشتن اختلافات در بین دستگاها و مردمشد و گفت: دولت امروز تمام تلاش خود را برای رفا حال مردم انجام می دهد و این سنگ اندازی ها به دولت در واقع مثل این است که قطاری در حال حرکت است و به طرف آن سنگ پرتاب شود.

وی فضای مجازی کشور را امروز نگران کننده خواند و گفت: در این فضا امروز به مسئولان و مدیران زحمت کش توهین و تهمت ها زده می شود و این فضا نیاز به تغییر  تذکر دارد.

افتخاری به وضعیت اسفبار مسیر ملاسرا و عدم وجود پل عابر پیاده و زیر گذر اشاره و افزود: این مسیر بیشترین کشتار جاده ای را به خود اختصاص داده و من در این خصوص به آخوندی  نامه نوشتم.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مثل اینکه در زمان نمایندگی من ما پل طالع نیستیم  و خراب کننده هستیم گفت:پل تقاطع غیر هم سطح شهرستان فومن را بنده خود ورود  کرده و خواستار اصلاح و برداشت تقاطع غیر همسطح شدم ولی پل تقاطع غیر هم سطح شفت را خود وزارت با بررسی که داشتند خواستار برداشتن شدند.

افتخاری به مشکلات مردم در بانکها اشاره و افزود: امروز بیشترین شکایات مردمی از بانکهاست و بسیاری از اعتبارات که به بانکها در بخش کار آفرینی و بوم گردی  و اشتغال جوانان داده می شود بخاطر بروکراسی بانکی به بانکه هالی مرکزی برگشت داده می شود و من از مدیران بانکها می خواهم که در کارشان بازنگری کنند و با تسهیل در پرداخت ها اعتبارات را به دست مردم بدهند نه برگشت بزنند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان ینکه امروز بسیاری از وام های بوم گردی به دست سرمایه گذاران خارج از استان و تهرانی می رسد و این بزرگترین اشتباه است زیرا تهرانی ویلاسازی می کند و هیچ سودی برای گیلان ندارد و این تکرار اشتباهات گذشته و پرداخت تسهیلات زود بازده است.

افتخاری با تاکید بر اینکه ما دوستدار  و طرف داران محیط زیست هستیم گفت: محیط زیست مدیریتها را افزایش دهد .

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه امروز شهرک های صنعتی ما بحران در رونق تولید و وضعیت خوبی ندارند گفت: امروز برای مدیریت در مصرف برق این شهرک ها در صف اول صرفه جویی هستند.

وی خطاب به مدیرت برق گفت: امروز ضعف ر ترانس های برق و کابل را داریم و نکند مدیری ترانس و کابل در انبار داشته باشد و امروز مردم ما گرفتار باشند که اگر چنین باشد برخورد خواهیم داشت و لذا مدیران ترانس و کابل خود نگهدار را از انبارها برای تقویت برق مردم منطقه بیرون اورند.

نماینده مردم فومن و شفت ضمن تقدیر از فرماندار شفت که با تمام قوا و با ایجاد همدلی ارامش را در شهرستان حکم فرما نموده است گفت:ما در کارها دخالت نمی کنیم بلکه نظارت می کنیم چون منتخب مردم هستیم.

وی در کنار مردم و با مردم بودن را مهمترین افتخار خادمان و خدمت گذاران به مردم خواند و اظهار کرد؛شهدای ما با فدای جان خود در راه امنیت و ارامش مردم رفتند که امروز ماندگار شدند و مسئولان ما نیز امروز با تفکر انقلابی در این عرصه و بحران با موفقیت و سر بلندی بیرون خواهند امد و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی از سفر دکتر نوبخت به گیلان در طی دو روز خبر داد و گفت: یکی از دلایل سفر دکتر نوبخت سد لاسک و اجرای این پروژه بزرگ است.

وی از رضایتمندی مردم شهرستان شفت در بخش درمانی خبر داد و گفت:من به انچه گفتم عمل می کنم و امیدوارم وضعیت شهرستان هر روز بهتر از روز گذشته باشد.

وی در پایان پیشنهاد داد تا نیروی انتظامی که امنیت و ارامش شهرستان حاصل تلاش شبانه روزی انهاست برای رفع مشکلات مردم و ایجاد امنیت بیشتر جلساتی را  با دهیاران و شوراها  در روستاها داشته باشند./زلیخا صفری